Cea mai bună melodie de la Eurovision 2017

Salvador Sobral (Portugalia) a câștigat Eurovision-ul din acest an însă n-a fost nici pe departe cea mai bună melodie din concurs, părerea mea. Reprezentanții noștri, Ilinca și Alex Florea s-au clasat abia pe locul 7. Chiar dădeam o șansă mare melodiei noastre pentru unul din primele 3 locuri... 

Clasamentul final al concursului de la ediția 2017:



O melodia care sună bine este cea a Ungariei - Joci Papai. Limba maghiară e teribilă în termeni de muzicalitate. Cred că ar fi avut șanse mult mai mari dacă era în engleză. Ritmul e pur și simplu, fabulous. Partea instrumentală face toată melodia. E o vioară acolo care îți produce fiori pe șira spinării. 

Și acum, cea mai bună melodie de la ediția Eurovision 2017 este... 

BLANCHE - CITY LIGHTS (Belgia)



Melodia asta ar fi trebuit să câștige detașat! Îmi place tot: voce, ritm, versuri! Fără doar și poate, cea mai bună melodie din concurs! Păcat că s-a clasat abia pe locul 4. 

Mă bucur totuși pentru Moldova - locul 2! Mă uitam la știrile de dincolo de peste Prut și oamenii de acolo, ciudat, acordau mai multe șanse României decât Moldovei. Piesa nu-mi exprimă nimic deosebit, dar sună destul de bine și cred că merită să fie pe podium. Evident, cea mai mare dezamăgire este... România!