Cea mai bună melodie din istoria Eurovision România s-a clasat pe locul 2 la selecția națională

Știam melodia de când eram mai mic și nu înțeleam prea bine engleza. Nici n-am știu că aparține unui român. După cum am mai zis, știam de ea, însă habar nu aveam cine o cântă asta până când mi-a apărut în timeline-ul de pe facebook. O postase un prieten. 

foto: libertatea.ro

Melodia este din 1993 și a fost compusă pentru selecția naționala a Eurovisionului din acel an. Se numește „Say something” și îi aparține lui Laurențiu Cazan. Nu știu dacă vă zice ceva însă pentru mine este cea mai bună melodie din istoria Eurovisionului (varianta RO). Evident că nu am auzit toate melodiile care au participat la preselecții/selecția națională de-a lungul timpului dar nu cred că vreo altă melodie îmi va plăcea mai mult decât asta. E perfectă. Tare cred că melodia asta ar fi câștigat Eurovisionul. Pentru o melodie din anul 1993, e fabuloasă. Nu zic că atunci nu se făcea muzică bună (neh, chiar nu cred că se făcea muzică bună) dar „Say something” e probabil peste tot ce s-a cântat în anul ălă. 



P.S. Dacă aveți timp, citiți comentariile! ^_^