Mi-am luat un Nikon Coolpix S2550


Mi-am cumpărat în sfârșit cameră foto!!! Mă tot gândeam să-mi cumpăr una încă de când am „pierdut-o” pe utlima la Brașov - un Sony Cybershot de 7.2MP. Am stat și am analizat mult și bine și până la urmă mi-am luat Nikon Coolpix S2550. Nu știu cât de bun e, dar sper să mă țină mult. De ăsta sigur o să am mai multă grijă decât precedentul aparat foto! Am vrut neaparat să fie HD Video și mai mult din cauza asta l-am ales pe ăsta. Am văzut foarte multe, dar puține care filmau în HD - adică multe care se încadrau în bugetul meu. E frustrant să mergi prin Viena, Frydek-Mistek sau mai știu eu unde și să n-ai cu ce face poze. E și mai frustrant să vezi doi drojdieri cocalari cu lanțuri D&G la gât dormind unul pe altul în stația de la gară, sau cum dansează un bătrânel cu cârja în centru pe la 11 noaptea, sau altele. Anyway, o să-l am tot timpul cu mine. Erau pe două culori: roșu și negru. Am ales negru:


Am umblat vreo 6 ore pentru el. L-am luat pe Ritesh și am plecat să mâncăm. Avea nepotu două cupoane la Subway și în Brno sunt 3 fast-food-uri de-astea iar unul s-a nimenit să fie la Olympia - un centru mall-aristic veritabil și ne-am dus acolo, fără vreo intenție de a cumpăra ceva. M-am trezit pe la 1 după-masa. Ritesh la 2:30 a fost acasă. 

R: - Hey, did you ate something?
Yo: Yes, nothing! :))
R: Lets go out te eat something.
Yo: Ok, lets go! 

Și duși am fost. Atât de foame îmi/ne era că mi-am uitat acasă telefonu, bluza de trening, mp3-u și cheile. Aveam 400 de koca la mine (koca = kc = koruna ceska = coroane). Mai mult decât suficient pentru mâncare. Am ajuns, am dat o tură, am găsit toate fast-foodurile posibile și imposibile, doar Subwayu nu. Ne-am dus la Informace - go straight ahead and then turn right - și măcar de nu treceam înainte pe acolo :)). Am băgat în noi de nu am vrut să mai auzim de mâncare! Btw au mâncare bună ăia acolo și te mai și saturi din ea. 

What next? Păi dacă tot eram la Olympia, am zis să ne mai uităm prin magazine și ne-am uitat vreo 5 ore și ceva :)). După vreo 3 ore, Ritesh și-a cumpărat niște bocanci - da de-alea ce-l țin 7 generatii. Arată ca un eschimoș în ele! :)))) Și și-a mai luat o bluză de-aia dintr-alea de care  îmi plac mie, cu glugă. Eu am zis că peste două săptămâni e cu 200/300 de koca mai ieftină. I-am zis că e cea mai tare bluză din câte am văzut vreodată - a cumpărat-o direct! :))). Da chiar e faină bluza. Eu mi-o iau într-o lună, cam așa. Ăsta și-a umplut ghiozdanu, al meu era gol. Aveam doar ghidul român-ceh în el. Am ajuns la Electro World... Hai să nu merg cu mâna goală acasă... Știam că mai era un magazin Sony prin apropiere, așa că ne-am dus să vedem ce camere găsesc acolo. Băi, deci am rămas prost când am văzut în 3D niște faze de la Cupa Mondială de fotbal de anul trecut! Am simțit cum vine mingea pe mine. Ciudat sentiment! Parcă eram pe teren. Râdeam ca prostu :))). M-am mai uitat la 3D și înainte cu ochelari de-ăia de carton, în două culori (roșu și albastru), știti voi de care. Nu se compară niciodată cu ochelarii 3D profesionali. Ăia erau Sony, că na, eram într-un magazin Sony. Camere foto erau cam scumpe așa că m-am întors la Electro World și am luat Nikonu. 

Mi-au mai plăcut niște adidași dar cam scumpi și un ghiozdan super tare. Adidas ambele. Am mai văzut un ghiozdan meserie, HP, și acum nu știu pe care să îl iau! 

Și primele poze: 








P.S. Tre să-l mai reglez un pic :))