daninho la Viena!

Gata! După Islanda, Madagascar, Surinam, Mongolia și Swziland am mai bifat o țară în care a călcat adidasu meu: Austria! A fost ceva pe rapid înainte. Abia cu o seară înainte ne-am hotărât să plecăm: yo, un englez, un francez, un indian și un tunisian (sper că i-am scris în ordine alfabetică... după naționalite). În două luni am învățat despre islamism și musulmani mai mult decât am învățat în doi ani de facultate :)). Bine, e cu totul altceva când ești acolo în mijlocul lor decât când citești sau îți vorbeste profesorul. Dacă nu știați, musulmanii mănâncă carne (exceptând-o cea de porc) doar dacă e halal. Halal însemnă un mod special de sacrificare al animaluli care urmează să ajungă în burta omului ăluia. E un fel de ritual. Animalul trebuie sacrificat într-un anume fel + rostirea unor cuvinte pe care eu le-am zis „magice”! Așa! Și carnea asta halal nu se găsește în Brno, cred că nici în toată Cehia, așa că pretenașul meu merge tocmai în Viena să cumpere carne și preparate din carne halal. El știa cu vreo două zile înainte sau 3 că urmează să plece și ne-a întrebat dacă nu vrem să mergem cu el aia cu o seară înainte... și am mers!

Am terminat tura de după-masă după 22:30. La 6:30 a doua zi dimineața trebuia să plecăm din Brno. Eram rupt de somn și de oboseală dar am vrut să merg. Am dormit vreo 5 ore sau mai puțin. Am ajuns în Viena și am plecat direct la un supermarket turcesc. Acolo avea produse din carne halal. Mi-am luat și eu ceva, un salam sau nu știu ce e ălă! Adică ăstă - acum îi fac poză :)))  


Turcii zic helal, restu halal, dar e același lucru! 
În Viena trebuia să-l lăsam pe indian undeva. Nu știa tunisianul exact unde așa că a pus GPS-ul... Și ne-a tot învârtit și am ajuns pe o stradă cu sens unic! N-am observat niciunul până când vine un nemțălau second hand (austriac) da așa de parcă am fi omorât un om =))))). Că ce căutați pe strada asta? Că e interzis! Că sună la poliție! Fuge repede la mașină și scoate un carnețel să noteze numărul de înmatriculare =)))) Nu știu ce tot vorbea, dar părea enervat la culme omu!!! Tunisianul vorbește engleză, franceză și germană. Îi explică că a greșit și n-a văzut indicatorul. Dar ălă a luat foc! Imposibil, noi râdeam de el ce show făcea pe stradă pe acolo :))) O străduță de-aia mică, în genul celor din centrul Sibiului. Am întors, a văzut nr. de înmatriculare al mașinii, l-a notat și a fugit să sune la poliție! =))))) și zice tunisianul: - I dont care! și eu: Me niether! :))) 

Na, tunsianul s-a dus să-și umple mașina cu carne halal și noi ne-am plimbat prin Viena! Centrul era aglomerat rău. Turiști peste tot. Am căutat un MecDonaldz (că altceva nu prea vedeam) să mâncăm ceva că ne urlau glandele, da de unde că ajungem la vreo 3 mecuri de-alea și cică era McCafe-uri :))) - adică no food! N-am mai mâncat nimic că trebuia să ne întoarcem. E un fel de piață tradițională, cu tarabe și toate cele. Acolo era și magazinul ălă de carne halal. Englezu vroia nu știu ce pită și ne-am dus să cumpăram. Ne-am pierdut unul de altul! :))). Eu când am văzut tricouri de fotbal, am tras pe dreapta :))) Am vrut cu Messi, dar erau doar tricouri mici, de copii, așa că mi-am luat cu Spania (9 Torres). Ceva trebuia să iau că și muream de nu! :))) Până ne-am găsit am pierdut vreo jumătate de oră. 

Am zis că la 11, 11:30 plecăm din Viena. S-a făcut 12! :)) Până în Brno faci cam o oră jumate, maxim două, așa că aveam timp suficient să ajungem la muncă. La 14:15 trebuia să fim în fața monitoarelor. Partea proastă era că am fost 3 din aceiași tură :)) - eu, englezu și tunisianu! Ne-am pus caschetele pe cap și dăi 140km/h :)))) Totu bine până am ajuns în Cehia într-un sat, unde limita era 70 și noi aveam peste 90... Ne-a oprit poliția! Oricum aveam o jumătate de oră avans să ajungem la muncă... Ce s-au găsit polițiștii să-l întrebe pe tunisian? 

P: - Locuiești în Cehia de 5 ani, știi franceză, engleză și germană dar nu vorbești cehă?
T: -  I must speak only English and French at work so there was no Czech needed, so I cant speak!

No asta cred că i-a enervat pe polițistii cehi! :)))) I-au cerut toate documentele posibile și imposibile! S-au legat de orice. Tunisianu le explică că știe legea și altele, noi aveam palpitații că nu avem la timp și tunisianu le vorbea la ăia de parcă ar fi avut tot timpul din lume! N-avea nicio treabă :))) Într-un final i-a dat o amendă de 1000 de coroane și am plecat... iar 134-140km/h :))). Ne-am dus direct la muncă, cu tot ce aveam la noi... portbagaju era plin cu carne halal =)))). Tunisianu se tot ducea în ture să aducă carnea s-o pună în frigider. A terminat pe la 5 :))). După 6 trebuia s-o împartă. Ieșea tot cu câte-un salam afară =))))). Am uitat să precizez că a cumpărat pentru mai mulți, nu doar pentru el! 

Aaaa și a pierdut și ora de rugăciune! :))). Avea la 13 oră de rugăciune!