Premiile ciudațiilor din mijloacele de transport #Brno


Sunt de mai mult de 3 luni în Brno și folosesc zilnic mijloacele de transport din oraș. am văzut multe, dar unele le întrece pe toate, așa că m-am gândit la un top 3 cu cele mai ciudate lucruri pe care le-am văzut. Nu e nevoie de aprobarea părinților, deci puteți continua să cetiți! 



Locul III
HOMER „BLACK” SIMPSON de CEHIA 
Despre el găsiți  toate detaliile necesare aici


Locul II
FATA CU MORCOVUL!
Vă rog să nu vă gândiți la prostii, ci la sensul propriu al cuvântului morcov! Eram în tramvaiul nr. 2 - Stara Osada -  Hlavni Nadrazi! În fața mea (adică față în față) se așează o fată faină... da faină, nu așa! Unele dintre puținele fete fără fiare atârnate de față! Tatuaje, nu știu. O fi avut, dar nu i le-am văzut. Oricum era faină rău fata - mai să curgă apele pe mine :))). După vreo două minute se pune pe căutat prin geantă. Și caută momente bune... Nici nu-mi trecea prin cap ce avea să scoată! Și scoate fata, băi fratemeleu, un morcov, gata curățat! Și începe ea să rumege la el!!! M-a bufnit râsul așa instantaneu. Am scos telefonu și am bagat capul în pământ. Încercăm să mă uit în alte părți să n-o văd cum mușcă din morcov, să nu cumva mă prăpădesc de râs acolo! Bă și era lung morcovul că am ajuns la Hlavni și era tot mai mușca din el :)) Când am coborât din tramvai, am tras niște hohote de râs de credeau oamenii că îs cu capu :)). Nu mă mai puteam abține - ca în cazul Homer the black Simpson! 


Locul I
OMUL CARE SE CREDEA ÎN BUCĂTĂRIE!
Eu înțeleg că te mai apucă foamea în autobuz, da în pușca mea, cum naiba să vi cu castronul de mâncare de acasă? =))))) Deci avea ălă un castron mare, plin cu mâncare! Avea niște paste cu sos și cârnați și alte minuni. Bă și bagă ălă în el de parcă ar fi fost la restaurant! :))) Autobuzul era plin - gen conservă, și ălă își făcea loc să mănânce. Mirosea în tot autobuzul pastele lu ălă :))). Așa de rău îmi pare că nu i-am făcut o poză - pușca mea, nu aveam cu ce :(.