A început ROblogFEST 2011

Așa cum anunțam cu ceva timp în urmă, începând cu data de 21 febraurie au început nominalizările pentru RoblogFEST 2011. M-am înscris și eu cu daninho.dj blog, că na e trendy flendy să participi la roblogfest. Că deh, mai faci de niște followeri. V-am zis că am participat  și anul trecut dar i-am lăsat pe alții să câștige... No anul ăstă mă gândesc să câștig eu tot roblogfestu, toate categoriile :)). Dacă tu, doar tu și numai tu dai click pe pe benăru de mai jos, sigur câștig. Nu mă interesează premiile, nici măcar habar n-am ce premii sunt, vreau doar să câștig :)) 

VOTEZI la roblogfest 2011

OK, OK, știu că nu câștig nimic, sigur nu merg în faza următoare dar măcar fac de niște vizite! :)))). Și dacă tot am nește voturi, și pentru că am aruncat în aer blogosfera sportivă, să vă zic că am înscris și Splendoarea sportului la Românii are talen... adică la RoblogFest ăstă. Na... poate  dai și un vot pentru cel mai bun blog de sport! Știm că că e Pagina de sport!, dar măcar pe locul 2 să ajungem ( de la coadă) :)). 

VOTEZI la roblogfest 2011

P.S. Aveți răbdare până pe 10 martie, că de atunci începe nebunia!
P.S. 2 V-aș zice succes... dar nu vă zic! =)) 
Alt P.S.  Tot ce am scris mai sus e aproape un pamflet! :)