Cristina Daniela Pustai despre Let's do it Romania la Mediaș Menthorship!


Azi, 22 februarie începând cu orele 17, la Centrul de Documentare și Informare Gaze Naturale din Mediaș, are loc cea de-a doua ediție a programului Mediaș Menthorship. Speakerul pentru această lună a fost desemnat în persoana doamnei Cristina Daniela Pustai. 


Sursă foto: mirceahodarnau.ro


Cristina o să ne vorbească azi despre voluntariat, în special despre Let's do it Romania, acțiune desfășurată în împrejurimile Mediașului. Dacă a fost greu sau ușor să strângi aproximativ 700 de persoane care să facă curățenie în afara orașului, o să aflam astăzi. Apropo de asta mi-am adus aminte de un episod din timpul TEDxSibiu când în fața microfonului s-a aflat Liana Buzea, inițiatoarea acestui proiect. Mi s-a imprimat destul de afânc îm minte un lucru pe care l-a zis acolo, și anume că „oricât de banală ți s-ar părea o idee, la un moment dat s-au putea pune în practică” - așa a fost și cazul proiectului Let's do it Romania. Nu sunt sigur că au fost exact cuvintele astea, dar a zis ceva de genul ăsta. Vă dați seama cât de banal sună: - Hai să facem curățenie într-o singură zi în toată țara? Bine, acum nu ni se mai pare, dar gândiți-va la asta acum câțiva ani, să zicem prin 2005... 

Pe lângă probleme cu care s-a confruntat Liana, pot spune că ceea ce am făcut noi, cei care am participat la acest proiect. este infim. Noi ne-am sacrificat o zi, de fapt câteva ore, iar ea câțiva ani buni. Despre efortul depus la Mediaș o să ne spună Cristina! 

În partea a doua a programului de azi, la microfon se for afla câțiva membri ai Consiliului local al Tinerilor din Mediaș care, la fel, vor vorbi despre volutariat, în speță despre acțiunile desfășurate de ei anul trecut. 



Fac și eu o invitație pe această cale tuturor tinerilor din medieșeni să vină la Mediaș Menthorhip, la Muzeul Gazului azi de la ora 17. Evenimentul va fi transmis live video aici