ROblogFEST 2011!

Nah, mă întrebam dacă RoBlogFest va mai continua și anul acesta și din curiozitate am intrat pe roblofest.ro și surpriză... Tocmai ce s-a anunțat că, începând cu 21 februarie putem nominaliza bloguri. M-am înscris și eu la edițiile trecute de roBLOGfest, ... cam degeaba - nu m-a pus nimeni în seamă :)). Anul ăsta vreau să câștig toate categoriile și la cele la care mă înscriu, și la cele la care nu mă voi înscrie :)) 



roBLOGfest că e cam singura inițiativă de acest gen la nivel național - poate poate Mediaș Blogs Awards se va numi într-o zi Romananian Blogs Awards, și atunci eoBLOGfest nu va mai fi singura competiție - sper să nu se înscrie foarte mulți bloggeri ca să pot măcar ajunge și eu în finală :)))  

Mă, dacă tot treceți pe acolo, poate completați și un chestionar. Eu l-am completat. Preferințele mele pentru juriu sunt următoarele: