Gata de Europa!

O veste cât se poate de bună pentru Pustai și ai lui. A revenit Eric! Sincer nu credeam în revenirea brazilianului la Gaz Metan și chiar nu mă așteptam la o astfel de răsturnare a situației. Mă bucur în primul rând pentru echipă dar pentru el pentru că a revenit. Din câte a declarat la tv, se pare că e și el bucuros că s-a întprs și e gata să-i ajute pe gaziști să ajungă în Europa pentru prima dată în istorie. Șansele au crescut mult. 
Aducerea lui Bratu și această revenire a lui Eric sigur va conta enorm în lupta cu celelalte contracandidate pentru ocuparea unui loc de Europa League. 

Ar fi mult prea frumos pentru Gaz Metan să joace în Europa League. Nu visam vreodată la așa ceva. Eu mă bucur și că a ajuns în Liga I și că face ceva vechime acolo. Deocamdată alte pretenții nu am, dar la cum s-a prezentat în ultimul timp, mai ales în turul acestui campionat, cred că ar merita să ajungă în Europa.