Cum poți să zici că nu e nimic rău în a fi gay?

Să încep cu începutul...  Am citit o știre, mai ciudățică așa, cum sunt majoritatea știrilor americane, cum că două idioa... lesbiene în vârstă de 18 ani au dat în judecată un liceu pentru că nu au avut voie să participe împreună la un festival (pep fest - ceva de genul ăsta - oricum e vorba despre un fel de concurs care presupune una buncată băiet + una bucată fată). Și s-au dus ele așa (de mână cu siguranță) până la Curtea Federală să ceară o declarație politică care să ateste că au dreptul să participe ca și cuplu la pep festul ăla. Nu continuu cu știrea asta ci cu comentariile pe care le-am găsit pentru această știre. 

Să vedeți ce mentalitate au americanii. Zice unu Gaji că: "There isn't anything wrong in being gay (...)" Cum naiba mă să nu fie nimic rău în a fi gay? Mă bucur totuși că a continuat cu: "... but doesn't it seem they try to make homosexuality seem better and right than being straight while still trying to fight for equality."  Sper să fi uitat să pună semnul întrebări după equality. Păi homosexualii chiar asta încearcă să facă, să inoculeze ideea că nu e nimic rău în a fi pe invers și că de fapt a fi gay înseamnă a fi deschis și emancipat! Ete pix. A fi gay înseamnă a fi idiot. 

Partea proastă e că cei mici au de suferit. Unii copii, de la o anumită vârstă cred că sunt pe invers dacă știu eu... au visat ceva urât. Păi și normal să viseze urât când homosexualitatea e promovată și adulată (de unii) și prezentată ca ceva normal. Ce zice copilul ălă? Cred că sunt gay, da-i ok bă că sunt normal, așa m-am născut! Din păcate e adevărat, asta crede copilul respectiv. Să exemplific și-l dau iar exemplu pe Gaji (o fi poponaut și ăsta până la urmă): "There isn't anything wrong with being gay since you were born with it."Cum mă să te naști așa? Ești bătut în cap?  Nu se naște nimeni gay, toți ne naștem la fel, idiotule :))