Back in business

Am renunțat la senzaționalism și am ales un titlu care mă caracterizează. La șocul pe care l-am avut atunci când am apăsat pe buton și nu s-a aprins, cred că era mai bun un titlu: ȘOC: Daninho se lasă de blogging! :)) Nah... nu am primit alimentatorul pe care l-am comandat de  pe Mivarom, nu sunt nici la vecini, nu sunt nici pe telefon, sunt pe laptop. Alimentatorul a vrut doar să se joace puțin cu inima mea. L-am pus la laptop și a funcționat. Cred că de vină a fost frigul din Sibiu, altă cauză nu găsesc. Probabil a înghețat vreun condensator ceva. Nu m-am înșelat atunci când am spus că HP-urile sunt printre cele mai bune laptopuri. Eu am Compaq CQ50, dar e produs de HP la fel și alimentatorul. Mă tot gândeam ce poate să fie pentru că fum n-a ieșit din el și nu mirosea nici a ars. Era chiar prea de tot să se strice așa din senin. Mi-a stat un pic inima, până am găsit pe net altul, o chinezărie. 

Din fericire, concediul meu s-a terminat înainte să înceapă. Oricum, cred că nu mi-ați dus prea tare lipsa. Acum că am revenit așa repede, înseamnă că nu primesc nici flori, nici prăjituri? :)) 

Se pare că n-am putut rezista prea mult pe offline. So, I'm back! :D