Huidu în comă!

Știrea a făcut înconjurul României în mai puțin de câteva minute. Singura sursă care a lansat știrea a fost tabloidul Cancan. Încă nu știu ce să cred, dar tind să dau dreptate Cancanului care a fost citat de mai toate trusturile importante, mediafax, realitatea, știrileprotv.ro, antena3, etc. Până la urmă, din câte am citit pe net și am văzut la TV, din păcate Huidu chiar a avut acel accident. Cum se simte el, nu prea știm. Unii spun că e grav și chiar riscă să-și piardă viața, iar alții spun că se afla în afara oricăror pericole. Oricum, următoarele 24 de ore vor fi hotărâtoare pentru Huidu. 


Huidu a plecat în vacanțî la munte, în Austria, cu familia. Executând o coborâre, datorită vitezei mult prea mare, Huidu a ieșit de pe pârtie și s-ar fi oprit într-un copac. 

Mie mi-e cam greu să cred Cancanul, iar inițial chiar nu am crezut că știrea e adevărată. Mă gândeam că e o cacealma. Cu ceva timp în urmă citisem pe știrileprotv.ro știrea asta, și credeam că Cancanul face la fel. 

Nici nu mă pot gândi la emisunea Cronica Cârcotașilor fără Șerban Huidu. Sper să se facă bine, și să filmeze multe emisiuni de acum încolo. 

sursa foto: kissfm.ro