5 din 10

Nu am mai făcut o leapșă de mult timp. Așa că ce credeți că s-a gândit Andrei RHN? Ia să vedem cu ce se laudă daninho!? Ia să-l pun eu la lucru! Și m-a pus... Mă tot chinui să găsesc cele 5 realizări personale din 2010. 

1. Meciul de legendă e de departe cea mai mare realizare a anului. Nu visam niciodata că aș putea juca fotbal împotriva lui Belodedici, lui Balaci, lui Cârțu, Tudorel Stoica... etc. Nu cred că am mai fost așa entuziasmat în viața mea ca atunci când am aflat de concursul ăsta. Abia aștept să le povestesc nepoților :))

2. Nu știu dacă e chiar o realizare, dar pentru mine întotdeauna școala a contat cam cel mai mult. Da, mai mult chiar decât sănătatea. Eram bolnav și tot nu lipseam de la cursuri. Să zicem că diploma de Masterand (încă în procesul de fabricare) e a doua realizare a anului. De fapt nici pe aia nu o am încă. Se eliberează abia în vara următoare. Am totuși doar o adeverință de masterand... 

3. O iau pe arătură că alte realizări nu mai știu să se fi produs, așa că... purced. Am 507 folowweri pe twitter. 

4. Am 456 de preteni pe facebook, da habar n-am dacă știu jumătate din ei :))) 

5. Am 234+17+20+13 persoane în lista de mess :))

Leapșa merge mai departe la... George Copos, că Gigi e cu oile... (404 Not Found The server can not find the requested page: www.georgebecali.ro/blog/ (port 80) :)))))