Azuro ft. Elly - Ti amo

După ce m-am abonat la canalul de youtube a celor de la Spinnin'TV am mai descoperit o super melodie. În ultimele zile, prin nu știu ce magie, la urechile mele au ajuns tot felul de melodii, numai una și una, A fost Edward Maya și Vika Jigulina cu Desert rain, Play and Win cu Ya BB, Toni Stone și Lexi și mulți alții. Acum a venit rândul unel alte super melodii. Este vorba despre Azuro ft. Elly - Ti amo. Din păcate nu am reușit să aflu mare lucru despre cei doi și nici despre melodie. Mi-am mai și făcut cont pe un forum, cam degeaba. Nu am găsit decât că a apărut o melodie nouă și dădea link spre youtube. Sper să apară cât de curând câteva informații pentru că sunt curios cine sunt și de unde vin. Cu siguranță nu sunt români, asta e clar. Videoclipul încărcat pe youtube a strând din 21 februarie și până în acest moment nu mai puțin de 11.142 de vizualizări și sunt convins că numărul va crește considerabil în zilele următoare. 

Din păcate videoclipul, neoficial ce-i drept, e cam deocheat și nu poate rula dacă nu ești logat și confirmi că ai peste 18 ani. Sper să vă placă melodia la fel de mult cum îmi place și mie!