Edward Maya ft. Vika Jigulina - Desert Rain

Mi-a trimis Ana melodia asta, și de când am primit-o nu mi-o mai pot scoate din cap. Nu îmi pot da seama cum de a putut să mă ocolească. A apărut acum o lună și ceva și eu abia azi dau de ea. Faza e că sunt abonat la contul de youtube a lui Edward Maya și primesc întotdeauna mailuri atunci când apare vreo melodie nouă de la cei la care m-am abonat. În fine, important e că a ajuns acum la urechile mele. Oricum mai devreme sau mai târziu tot dădeam eu de ea. Mulțumesc încă o dată lui Ana și gagiului care i-a trimis-o. :))


Îmi place tot la melodia asta. Îmi plac versurile, îmi place ritmul, îmi place videoclipul, îmi place de Vika Vigulina. Cred că vreo câteva zile o s-o ascult încontinuu până sparg boxele. În altă ordine de idei, din 3 ianuarie si până în acest moment Edward Maya ft. Vika Jigulina - Desert Rain a strâns 1,480,646 de vizualizări, 6,123 like-uri și 227 dislike-uri, adică niște idioți :))) 

Let the music play!!! Edward Maya ft. Vika Jigulina - Desert Rain - my new obsession! :D


P.S. Nu eram abonat la contul de youtube a Spinin'TV, dar acum sunt! :D