DISQUS pentru comentarii pe blog!

Dacă vrei să schimbi sistemul de comentarii de pe blogul tău, disqus este cea mai potrivită soluție. La început am fost puțin sceptic, și chiar nu mi-a plăcut, însă acum că i-am descoperit benefiicile, chiar trebuie să-l laud. 




O să scriu câteva motive pentru care merită să instalezi disqus pentru comentarii:


  • e foarte ușor de instalat, trebuie doare să intri aici: http://disqus.com - te loghezi cu contul de facebook sau facebook și începe distracția.
  • nu pierzi comentariile ce le ai deja pe blog - din tabloul de bord, mergi la Tools - Import/Export - alegi platforma pe care ai blogul și apoi aștepți pentru finalizarea procesului - that simple.
  • înainte să lași comentariu, te poți loga cu contul de facebook, twitter, yahoo sau openID.
  • la fiecare comentariu postat ai butoane de distribuire către twitter și facebook
  • buton de reply la comentarii și de Like, dar și de dislike. 
  • poți primii reacții, adică tot ce se postează despre articolul respectiv pe twitter, digg, reddit, friendfeed și hackernews
  • poți atașa foto/video 
  • antispam de la Akismet 
  • moderarea comentariilor - eu am dat disable dar am setat să primesc cometariile pe mail - în caz de jigniri, indiferent la adresa cui, sau cuvinte vulgare - delete :) 
  • opțiune de pre-moderare - adică dai aprove înainte sau după publicarea lor.
  • opțiune de închidere automată a comentariilor pentru articole.
  • opțiune pentru aprobarea comentariilor care conțin linkuri
  • deocamdată sunt două teme - cea pe care o vedeți acum e Houdini, cealaltă Narcissus nu știu cum arată, nu am probat-o pentru că îmi place cea curentă. 
  • poți ca anumite cuvinte să nu apară în comentarii din Acces Control
  • are foarte multe limbi, pe noi ne interesează româna și engleza - le găsiți pe ambele. 
  • vezi toate comentariile în tabloul de bord de pe disqus.com



Astea sunt cele pe care le-am considerat eu mai importante, dar mai sunt și altele. 
Poate singurul inconvenient pe care l-am observat e că nu are emoticonuri. Am văzut că poți insera CSS și cred că se pot pune și emoticonuri, doar că e cam dificil, mai ales dacă ești începător.  


P.S. Spor la comentat! :P