Toni Tone feat. Lexi - Forever Alive (Sunrise Inc ReEdit Ext.)

Melodia a apărut anul trecut pe la mijlocul lunii septembrie. Piesa de față este o reeditare extinsă a celor de la Sunrise Inc. 




Nu știu să vă zic (scriu, mă rog) prea multe despre melodie, dar cum probabil știți, pe mine nu mă prea interesează cine cântă, atât timp cât melodia respectivă sună bine. Îmi plac versurile, îmi place linia melodică, îmi place tot. E de adăugat în playlist. A apărut de o zi și deja a strâns 1.379 de vizualizări pe youtube. Scrie cineva acolo că e copiată după melodia lui Liviu Hodor, Dream with you. Na ce să zic? Din funcția mea de expert în muzică, nu mi se prea pare copiată. E adevărat că se cam aseamănă pentru că fac parte din același gen muzical - ceva normal. Era o vorbă la radio 21 (sper să nu greșesc), pe vremuri... Mai puține vorbe, mai multă muzică: