Cazare în Mediaș!

Începând de azi, Mediașul se mândrește cu un site destinat exclusiv cazării în Mediaș. Sincer, cred că orașul chiar avea nevoie de un astfel de site. În felul acesta, eventualii turiști, și nu numai, au acces rapid la informații și date despre cazare. Pe cazare-mediaș.com găsiți oferte speciale, evenimente și concursuri organizate de locațiile de cazare și agrement din Mediaș. 



Mi se părea cam ciudat ca un oraș medieval, precum Mediașul, cu un potențial turistic destul de mare (dar neexploatat din păcate) să nu existe informații despre locurile de cazare. Eh, uite că acum există și intrăm și noi în rândurl orașelor cu pretenții, nu doar din Europa, ci, de ce nu chiar din lume. 

Pe vremea când făceam săptămânal Sibiu-Mediaș-Sibiu, mă întâlneam foarte des cu turiști, și cum îmi place să socializez (că nu degeaba sunt pe locul 2 în ZeList în topul vorbitorilor), mă puneam des în seamă cu ei. Foarte puțini făceau escală la Mediaș. Majoritatea mergeau direct SIbiu - Sighișoara. Când îi întrebam de ce nu vizitează și Mediașul, ce credeți că îmi spuneau? Bine, exceptându-i pe cei care auziseră pentru prima dată de Mediaș... Că nu au găsit cazare... Sper ca de acum încolo să găsească.