Coronavirus: unde puteți afla cele mai bune informații despre virusul COVID-19

Urmăresc de ceva vreme subiectul, încă de dinainte să fie foarte mediatizat și mi-am salvat câteva site-uri peste care merită aruncat un ochi.




Cel mai bun site de până acum, după părerea mea, este BNONews.com - aici găsiți un tabel detaliat cu toate cazurile confirmate din întreaga lume + surse la fiecare din ele. De asemenea, aici puteți găsi un timeline al evoluției coronavirusului începând cu 21 ianuarie 2019 până în prezent. Eu îi urmăresc pe twitter: @BNODesk 

Probabil cel mai up-to-date site cu noile cazuri este WorldOMeter. Dintre toate sursele, pare cel mai bine structurat și conține multe informații utile plus câteva statistici interesante. 



Cel mai cuprinzător site care conține absolut toate informațiile (de până acum) despre coronavirus este CDC.gov - Centrele de Control și Prevenire a Bolilor. Aici găsiți cam tot ar trebui să știți despre acest virus și chiar recomand să cițiți informațiile de acolo. 

Un videoclip care mi se pare foarte bun pe acest subiect din toate punctele de vedere și pe care îl recomand este următorul:



O hartă cu actualizări în timp real, foarte bună de altfel, este cea de aici: Coronavirus COVID-19 Global Cases by Johns Hopkins CSSE




Ar mai fi nCOV2019.live - mai mult pentru statistici dar și alte informații. Oricum, merită verificat. 

În afară de cele menționate, sunt paginile de pe Reddit care tratează subiectul ăsta:
https://www.reddit.com/r/China_Flu/
https://www.reddit.com/r/Coronavirus
https://www.reddit.com/r/COVID19/