Vio Viorel din Ploiești

El este Vio Viorel. 

Vio Viorel împlinește 27 de ani pe 23 martie și este din Ploiești. 
Lui Vio Viorel îi plac smartphonurile. El merge prin magazine și le testează.
Nu doar că le testează dar se și loghează pe Facebook și pleacă fără să se delogheze. 

Nu fi ca Vio Viorel! Deloghează-te de pe smartphonul pe care te-ai logat în magazin! 

Povestea este următoarea: am fost în Tesco, cel de la Slavia/Eden (Praga) și când am ajuns pe la standul de electronice, am zis să mă uit ce mai e nou în materie de telefoane. Nu am nevoie de telefon pentru că nu de mult mi-am luat un Samsung A5 pe care nu cred că-l voi schimba prea curând, dar dacă tot eram pe acolo, am aruncat un ochi. Nu îmi plac smartphonurile cu Windows Mobile ca sistem de operare și am văzut unul, nu mai știu modelul, dar am zis să-l butonez să văd ce-l face atât de special (adică atât de special încât se vinde). Dau pe Facebook, văd un timeline cu nume și postări în română... Mă uit la profil: Vio Viorel, Ploiești! Clară treaba: omul s-a logat și a uitat sau n-a știut să se mai delogheze. Era în cehă, probabil că n-a găsit opțiunea de log out. L-am delogat eu ca să nu-și bată și alții joc de el cum a făcut cel care a scris că e gay (după cum se vede mai jos). N-am mai apucat să-i șterg postarea că până să-mi dau seama mi-a apărut E-mail nebo telefon