Seriale: Blue Mountain State


Cu o noapte înainte să plec de acasă, am avut mega-senzaţonala inspiraţie de a-mi descărca căteva seriale. Unele la recomandările pretenaşilor de pe twitter. Mi-am scos vreo 4 seriale. Două dintre ele le-am terminat. Unul este Blue Mountain State. Sunt 3 serii dar am găsit-o numai pe prima. Cum nu am net, şi am seriale, am început cu ăsta. Dacă vă plac filmele gen college, nu trebuie să rataţi serialul ăsta. Cel mai probabil în România s-ar difuza după ora 23. Unele fazele sunt cam vulgare, adică lipsite de orice inhibiţie. E vorba despre o echipă de fotbal (evident, fotbal american) dar acţiunea se axează mai mult pe rezerva Alex Moran, căruia îl interesează doar distracţia. Căpitanul echipei e un pic cam retardat, la propriu şi Alex îşi cam bate joc de el. Chefuri, băutură, femei, sex, steroizi şi droguri fără număr - cam la asta se rezumă „viaţa echipei”.