Sibiu Tag the Flag!

Pe 25 iunie, la Sibiu se va derula prima ediţie a concursului Tag the Flag. Despre ce e vorba cu exactitate, găsiţi aici. Eu vreau doar să-mi cer scuze organizatorilor (Tudor, Monica şi Rareş) că nu pot participa şi că îmi pare extrem de super rău. Chiar am aşteptat concursul ăstă, dar s-a nimenit să nu pot participa. Din păcate nu prea pot spama nici pe twitter că n-am net (deocamdată - nebuni rău de tot cehii ăştia... ). Din alte păcate, Feri trebuie să reprezinte de unul singur Mediaşul, dar cum medieşenii sunt buni la toate, n-am nicio emoţie că nu va câştiga. Va trebui să se bată cu Miruna şi Pancu din Sibiu, cu Sebi şi Denisa din Hunedoara şi cu Marius şi George din Alba Iulia. Na, oricum, eu sper să fie toţi descalificaţi şi să câştige Feri, că altă soluţie nu prea văd :)).

Proiect susţinut de Primăria Municipiului Sibiu. Premii oferite de WayteQ.

P.S.  Băi, care aţi făcut banneru... că nu-mi place :)). Toate bannerele trebuie să conţină albastru! :D