#PrinMediasulMeu, #BlogMeet Social și #fotbalmeetMediaș

Pe 5 august, Mediașul va fi capitala blogosferei românești!!! Vor avea loc 3 evenimente majore la care vor lua parte, sper, cât mai mulți bloggeri și nu numai. Pentru prima dată la Mediaș, o să fie Dream Team (Chinezu, Vlad Dulea, Marius Matache, Claudiu Ciobanu, Ștefan Murgeanu și Nicu Simion), și din păcate (pentru mine) eu o să lipsesc. Mi-aș fi dorit tare mult să-i întâlnesc din nou pe cei din Dream Team, acum că am început să-i cunosc mai bine. Cu Chinezu m-am întâlnit în dese rânduri, cu Vlad m-am întâlnit la Mediaș acum vreo două luni cred iar cu Claudiu am jucat fotbal la Canyon Sport Meet. Pe ceilalți, Make, Ștefan și Nicu, i-am întâlnit la primul #hmeet de la Sibiu, dar habar n-aveam cine sunt :)). 

Ziua va începe în jurul orei 10:30 #prinMediașulMeu. Se va organiza un tur turistic al orașului, iar ghizii vor fi câțiva reprezentanți ai Centrului de Informare Turistică din Mediaș. Obiectivele aflate în vizor sunt: Muzeul Gazelor, Muzeul Municipal, Turnurile Cetății Medievale, Sinagoga Mediaș dar și altele (surpriză). Aici găsești pagina de RSVP a evenimentului! 

  


Apoi, potrivit agendei, de la ora 18:00 până la 21:00 vă așteaptă un blogmeet social la care vor participa membrii DreamTeam, bloggerii medieșeni și bloggerii din România întreagă (cât mai mulți, sper :D). Cei care vor să participe, sunt rugați să dea un click pe Attending pe Facebook




Deliciul zilei este cel și care o va încheia. Evenimentul pentru care am așteptat aproape 25 de ani, #FOTBALTMEET - primul din istoria Mediașului, dar și al județului. În sfârșit mi s-a îndeplinit o dorință, pe care din cele mai adânic păcate nu o pot savura. No, acum aveți ocazia să le rupeți picioarele celor din DreamTeam :)) 
Meciurile se vor disputa la sediul clubului Sportiv Dafora de pe str. Brateiului nr. 8.


Din nou vin cu aceiași rugăminte, și anume click pe Attending, dacă vrei să joci și tu!




Toate acestea sunt posibile datorită Dafora Turism (Hotel BinderBubi Medias, Sighisoara, Hotel Traube Medias, Motel LG, Hanul Greweln).



Parteneri: