Playlist muzică nouă (iulie 2011)


Am tot rugat lumea pe twitter să-mi zică niște melodii noi, să fiu și eu la zi, dar nu prea am primit ajutor. O lună fără internet, e mult. Am stat vreo săptămână să aleg niște muzică mai bună și am făcut un playlist: 


1. Ela Rose - Lovely words
2. Liviu Hodor feat. Mona - Sweet love
3. Les Jump ft. Mohombi - Sexy
4. Lucky Man Project - Pumpin'
5. Mike - Save me
6. Celia & Chris Thrace - Ladida
7. Narcotic Sound & Christian D - Poesia de amor
8. Alba Wings - Walking on fire 
9. Andra - Telephone 
10. Antonia - Marionette
11. Corina feat. Costa Pop - Malaga, Spain
12. Armin van Buuren ft. Nadia Ali - Feels so good
13.Adrian Eftimie - Lonely
14. Countess Luann - Chis, c est la vie
15. Wolfgang Gartner feat. Will.I.Am - Forever
16. Adrian Lux feat. Rebecca & Fiona - Boy
17. Tara McDonald vs. Sidney Samson - Dynamite
18. Darya Sergiyenko & Jhonny Bravo & Mieczyk - Let the music
19. Dan Bălan - Freedom
20. Direcția 5 ft. Andra - De-aș putea
21. Asino di Medico vs. Mickey - J.A.C.K.
22. Sunset54 - Beleza
23. 4 Strigs - Twilight mode
24. Massimo Snatucci & Toni Esposito - Kalimba
25. Puya - Vestul sălbatic
26. Matteo & Lee More - Champion





P.S. Ordinea melodiilor nu reprezintă niciun fel de clasament! :)