Campionatul European de Handbal U17 Cehia 2011! România 34–29 Olanda! GALERIE FOTO!


Noroc cu tikitakanezul Cătălin care mi-a zis de Campionatul European de Handbal U17 care s-a desfăşurat în Cehia, mai exact în Brno şi Zlin. Azi de la ora locală 12, România a întâlnit Olanda într-un meci contând pentru locurile 7/8. Pentru că în programul de pe net meciul dintre România şi Olanda urma să se dispute începând cu ora 9:50, am ajuns acolo pe la 9:30, dar.. Surpriză! La încălzire se aflau echipele Franţei şi Suediei. Eram doar eu şi Mihai în toată tribuna sălii a cărei nume mi-e imposibil de reţinut. După puţin timp şi-au făcut apariţia şi vreo 4 suiedeji, pregătiţi de spectacol, propriul spectacol. Tricouri, peruci, fanione, trompete, yoba yoba... dar degeaba. Echipa lor a pierdut după ce a început mai bine, conducând în anumite momente chiar şi cu 4 goluri diferenţă. 

Încept încet şi-a făcut apariţia şi galeria olandeză... Noi eram doi, ei erau câteva zeci. Ne-am priedut prin marea de portocale mecanice. Foarte de treabă olandezii. Ne-au adoptat imediat. Ne-au îmbrăcat în portocaliu şi am făcut câteva poze. În partea opusă, într-un colţişor au tresărit şi câţiva români. Ne-am dus şi noi acolo că na, să dăm la număr. Ne-am tras nişte steaguri (vreo două) şi a început nebunia...

P.S. Contnuarea pe tikitaka.ro!