Avem echipă, avem valoare și avem și LOGO!!!

După ce aproape am conturat echipa pentru Cupa Sport Meet, m-am gândit că ar fi frumos ca echipa Sibiului (mai exact Sibiu, Mediaș, Baia Mare și mai nou Ploiești) să aibă și un logo. După cum probabil știți, echipa se va numii ECHIPA BLEGGERILOR, sau mai simplu BLEGGERII! Mâine, adică ceva mai târziu, dacă nu se întâmplă nimic previzibil, o să trimit organizatorilor lista jucătorilor. După cum spuneam în postul antrenor, am reușit să fac rost și de un portar, așa că nu trebuie să ne mai gândim cine, care, cum apărăm. Sper ca Vlad Petre să închidă poarta (cu lacătul :)) ) și să primim cât mai puțin goluri. 

Nici nu au început bine înscrierile că cei din Onești ne-au pus gând rău și vor să ne dea 5... Rămâne de văzut. Eu sper să nu ne facem de râs totuși. Și mai sper să fie lume multă în tribună/tribune că atunci joc cel mai bine. 

Așa, și acum momentul mult așteptat... LOGO-ul:



Prezentarea echipei în următorul articol!




P.S. Aia cu „avem valoare” din titlu, am pus-o așa, la intimidarea adversarilor! :))