TaraFashion - pentru super fete!

SuperBlog 2010: Proba a 24-a - Creează o ținută pentru cea mai dragă doamnă sau domnișoara din viața ta. 

Eu am mai multe doamne dragi, și mi-e foarte greu să aleg una, dar ca să nu se supere niciuna,  m-am hotărât să aleg o fată pe care am cunoscut-o în SUA și care mi-e foarte dragă. E rusoaică și îi plac hainele mai mult ca orice.  Să vă dați seama cât de mult îi plac hainele, odată am mers cu ea într-un mall și cât credeți că am stat? 4 ore!!! Și dacă nu mă rugam de ea să plecam, cred că încheiam toate magazinele din mall :)). Eu într-o oră am văzut tot mall-ul, ea, mai greu... 

Ce apreciez eu foarte mult la o femeie e feminitatea... Acest lucru nu implică doar comportamentul, ci implciă și vestimentația. Toată splendoarea unei femei stă în modul de a-și arăta feminitatea, cel puțin asta cred eu. O fustă atrage mai repede privile decât o pereche de pantaloni și cred că toți bărbații sunt de acord cu mine, chiar și femeile. Sper că sunteți de acord cu mine că fiecare persoană încearcă să se îmbrace cât mai cu stil pentru a atrage privirile celor din jur. Așa că, fără să dezvolt prea mult ideea, era evident că o să aleg o fustă. Am dat multe click-uri până m-am decis. La faza asta am intrat puțin în pielea unei femei... Cred că înțeleg de ce femeile au nevoie de atât de mult timp când merg cu cumpărături. Le e greu să aleagă, mai ales atunci când ai de ales între atâtea articole, care mai de care. Cea mai norocoasă fustă dintre toate fustele de pe TaraFashion.ro este...  modelul 4268A - ta dam! 

Am optat pentru această fustă pentru stilul clasic. Sunt de părere că stilul clasic este cel mai aproape de feminitatea de care ziceam la începutul articolului. Îmi place în mod deosebit pentru design, culori și pentru forma superioară care se mulează perfect pe talia domnișoarei mele drage. 

Când am văzut pentru prima dată cămașa cu mânecă trei sferturi model 3647 (și cu preț de criză - 68,82 lei), nu a mai fost nevoie să mă uit și la alte cămăși. Cărei domnițe nu i-ar plăcea o astfel de cămașă? 


Am ales o jachetă model 6762.  Am eu o slăbiciune pentru hainele în carouri... Materialul este în trend.Cureaua model avantajează silueta, este un model tipic rusesc tocmai bun pentru rusoaica mea... 


În picioare, i-am pus domniței mele o pereche de piele, model 2883. Cum în Rusia e foarte frig, sunt numai buni. Puține șanse ca piciorușele ei să înghețe. În plus, sunt foarte tari (nu pentru că sunt din piele) ci pentru că sunt faine!


Ia uitați-vă cum arată manechinul ăstă? Imaginați-vă cum ar arăta hainele astea pe o fată... Cine nu s-ar uita după ea pe stradă? 

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog!