SuperBlog 2010: Proba 38 - Profilul psiho-sociologic al Șoferului de Toyota!
Acum vreo doi ani, am văzut filmul documetar, „Secretul” și cred că acesta funcționează cu adevărat. Nu vreau să vă povestesc documentarul respectiv, ci doar să vă spun că secretul este legea atracției și este valabilă pentru toți. Dacă nu ați văzut filmul, ar trebui să o faceți, pntru că merită văzut. Atunci când ne dorim ceva, cu tot dinadinsul, o să-l obținem. Eu am numeroase exemple, dar fiecare are, cu siguranță. Îmi plăcea la nebunie să mă dau cu bicicleta când eram mic, așa că mi-am dorit o bicicletă, m-am ales cu vreo 3. Mi-am dorit atât de mult un laptop, m-am ales cu două, asta să vedeți cât de mult se aplică legea atracției. Exemplele pot continua... Dar nu asupra legii atracției vreau să atrag atenția ci asupra faptului că de obicei obținem ceea ce ne propunem.
Oricât de mărunt ar fi lucrul respectiv, o să-l obținem, poate nu într-un timp scurt, dar odată și odată tot îl vom obține, asta cu condiția să ținem aprinsă dorința. Ne dorim lucruri care ne definesc cel mai bine și cu care ne asociem în toate aspectele. Iar trec la exemple și spun că mie, pentru că îmi place sportul (în special fotbalul) e normal să vreau să port îmbrăcăminte sport. Motivele sunt mai multe, nu doar acela că îmi place sportul, ci și pentru că mă simt în bine în acea îmbrăcăminte, îmi dau senzația de confort și mă caracterizează acest stil. Situația se prezintă identic și în cazul mașinilor. Nu ne cumpărăm mașină doar pentru că ne plac mașinile. Ne cumpărăm mașina și pentru că agream un stil anume, ținem la siguranța noastră, dar și a celor din jur (mă refer bineînțeles la mediul înconjurător), ne place mobilitatea, fiabilitatea, ne plac mașinile prietenoase, etc.
Eu văd șoferul tipic aflat la volanul unei mașini Toyota ca fiind în primul rând adeptul siguranței, atât personale cât și cea a celor din jur, indiferent că aceștia se află pe locurile din dreapta sau din spatele lui sau din afara mașinii. Spun asta pentru că mărcile Toyota sunt în special apreciate pentru aceste lucruri. Este bine-cunoscută intenția inginerilor cu privire la tehnologia implementată mașinilor Toyota, mai ales a celor hibrid. Vorbeam de siguranță, așa că mă hazardez să explic de ce șoferul Toyota este unul care pune preț pe siguranță. Autovehiculele Toyota sunt dotate cu tehnologia SafetyConnect, ceea ce ajută șoferul să fie sigur pe șosea. Șoferii sunt conectați non-stop la centrul de ajutor, la distanță de doar un buton. În caz de accident, SafetyConnect oferă servicii rapidă de ajutorare. Deci este evident că dacă țin la siguranța mea, aleg Toyota. Nu degeaba un slogan sună în felul urrmător: Toyota Safety - Your safety is what drives us. Șoferul Toyota este un ecologist și un responsabil convins care se gândește la viitorul următoarelor generații.
Pentru conducătorul Toyota contează mult calitatea și fiabilitatea. Aceste lucruri au fost recompensate în 2009 cu 10 premii. Niciun alt producător de vehicule nu a primit atâtea premii pentru calitate. Toyota ocupă locul 17 din 20 pentru numărul de plângeri/vehicul vândut potrivit National Highway Traffic Safety Administration. Acest lucru înseamnă că că șoferii Toyota au foarte puține probleme cu mașinile achiziționate și sunt mulțumiți.
Șoferul Toyota nu este orice fel de șofer. Din punctul meu de vedere, șoferul Toyota este unul atipic, puțin mai pretențios, atent la detalii, care face parte dintr-o pătură socială mai înstărită. Sunt cei care se asimilează cu acest brand, care caută esteticul și puterea, sunt cei care arată bine, și care sunt, dar și se simt importanți. Sunt cei care sunt dispuși să aloce oricât pentru confort.
Acesta este șoferul Toyota pe care mi-l imagineze eu.
Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog!