Jobul vieții!!!


SuperBlog 2010: Proba a 23-a - Borealy îmi dă un job de ucenic în depozitul lui Moș Crăciun!



Tocmai am fost anunțat de un spiriduș că Moș Crăciun m-a angajat ca ucenic în Departamentul de Selecție Cadouri... yeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Prima dată tre saă-mi fac familia fericită, deci pentru fiecare o să aleg câte un coș cu bunătăți... Sper că Moșu nu se supără că am familie așa de numeroasă... :))))) 

Mama nu e prea pretențioasă de fel și nu-i plac cadourile prea galante. Îi plac foarte mult florile și cred că s-ar bucura mult dacă ar primi niște flori mai speciale precum un buchet de lux cu 7 trandafiri. Pe lângă acest buchet, i-aș mai propune Moșului să treacă pe listă în dreptul mamei și  un ceainic sticlă de lux (Ceai Floare Red Amaranth Blooming) pentru că bea mult ceai. 

Tata e mai pretențios și spre deosebire de mama, îi plac cadourile scumpe și rafinate. Pentru el aș alege o Cutie Vin Ustensile Șah Triplă . Ce și-ar dori mai mult decât atât un pasionat de șah cum e tata? Vinul nu-l mai pun la socotelă pentru că e mai mult decât o pasiune... :)), ca pentru mulți alții de altfel. 

Următorul pe listă e big bro. Hm... să mă gândesc ce i-ar place. El e genul care are grijă de imaginea lui foarte mult. Îi place să se îmbrace cât mai cu stil. Cred că cel mai potrivit cadou pentru el ar fi un set de parfumuri Clive Christian

Pentru Benny aș opta ceva techy geeky. El e mai preocupat cu chestiile tehnice. Cum Borealy nu comercializează plăci video, integrate, tranzistori sau ale minunății, pentru el aș alege o pereche de butoni @ și un set de birou Luxury Executive Golf

În ordinea descrescătoare urmează Monica. Ea e cu dulciurile. Cred că cel mai potriv cadou ar fi unul de ciocolată și de aceea o să-l rog pe Moșu să treacă pe lista în dreptul ei un Luxury Red Ciocolat

Ultima, dar nu cea din urmă, Dana, the little sis'. Ea e cea mai pretențioasă dintre toți, îi plac cadourile scumpe și apreciază elganța și stilul. Ce aș putea să aleg pentru a-i satisface dorința de Crăciun? Să vedem. Cred că un medalion Titanic Hear of the Ocean ar fi cea mai potrivită alegere. Are elemente Swarovski, deci nu există loc de nemulțumire. 

Pentru cel mai șic văr pe care îl am, Valer m-am gândit la un cadou cu care sa-l dau pe spate... Pentru el am ales un fular Hermes alb din lână 100%. El e un fel de Botezatu, deci i s-ar potrivi de minune. 

Pe Andreea, o verișoară foarte pretențoasă o văd foarte des purtând tot felul de brățări și cred că cel mai bun cadou de Crăciun pentru ea ar fi o brățară Tennis Crystalized cu elemente Swarowski. 

Prieteni am foarte mulți și nu știu dacă o să-l falimentez pe Moș Crăciun cu câte un cadou pentru fiecare. Să vedem ce părere are. O să încep cu fetele. Am foarte multe prietene, pe unele le cunosc mai bine, pe altele mai puțin. Sper să le placă cadourile alese de mine.

Lui Marcu i-aș face cadou o cravată verde Classic Design 08. Nu cred că mai trebuie să zic că verdele e culoare lui preferată. Această cravată e pe stilul lui și știu că i-ar plăcea enorm. Cred că o sp și doarmă cu ea, la cât de mult apreciază el articolele vestimentare. :)) 

Irinei i-aș lua, nu pentru că mi-a zis ea, ci pentru că sunt 100% că tare mult și-ar dori niște cercei albi Clips Crystalized cu elemente Swarowski. 

Lui Aurel, pentru că iubește vinul, nu-l pot surprinde cu altceva decât cu un set de vin pentru bar. Ce alt cadou mai frumos decât ăsta i-aș fi putu face unei persoane care visa să devină degustor de vinuri? 

OK, asta a fost partea ușoară. Acum vine partea mai grea. Deși o cunosc destul de bine, mi-e foarte greu să mă decid ce cadou i-aș putea face Rodicăi. Ea e așa, mai misterioasă și nu a vrut să-mi zică ce i-ar place. M-am tot uitat la Cadouri de Crăciun, dar mi-e foarte greu să aleg. 

Nu știu cum va reacționa la un set Precious Lady, dar eu la asta m-am gândit pentru ea. 

 Oricât de mulți prieteni aș avea, cred că e imposibil să nu găsesc ceva care să fe pe placul fiecăruia. Mă opresc aici cu pregătirea de cadouri să nu cumva să se supere Moșul că mă întind. 

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog!