După primul blogmeet la Mediaș!

Momentul istoric s-a consumat ieri, 12 noiembrie 2010 orele 19:00 în incinta restaurantului cu savoare istorică, Traube din centrul Mediașului. M-am simțit ca un cavaler între cavaleri la masa rotundă (chair dacă masa nu a fost rotundă). Cavalerii s-au numit Anamaria, Adrian Mlădin, Anca Bîrsan, Cristina Pustai, Feri Teglaș, Ionuț Anișca, Mircea Hodârnău, Nelu Ivan și bineînțeles, scriitorul de față. 



Partea bună e că avem idei, și sunt chiar bune, problema se pune când vine vorba de punerea lor în practică. Eu zic să începem implementarea lor în mod treptat - încet dar sigur. Ideea cu TEDx-ul (fie el și lunar), mi se pare destul de bună, nu pentru că am propus-o eu, ci pentru că Mediașul are nevoie de așa ceva. Sunt destui medieșeni de succes care ne-ar putea povesti din experiența lor. La cum stau românii cu moralul în perioada asta... ar fi numai bun un astfel de eveniment. 

Mi-aș dori și la Mediaș, de ce nu o campanie de genul 10 Mari Medieșeni. Cred că o să fie destulă lume interesată de o astfel campanie. Cine nu ar vrea să cunoască personalități care au făcut ceva pentru oraș indiferent că întâmplat în 1824, fie în 2010. Ar merita și ei măcar atât... 

Mi se pare destul de bună și ideea d-lui Nelu Ivan, aceea de a evalua site-urile liceelor și chiar a școlilor generale dacă este cazul. Evaluăm, plusuri, minusuri, fiecare cum crede de cuvință - ceva bun trebuie să iasă. 

Îmi place și ideea lui Feri și anume să creăm un cadru legal pentru bloggeri - în felul ăstă dobândim mai multă credibilitate și un statut mai oficial. 

Idei ar mai fi destule, zic eu, dar deocamdată ar trebui să ne limităm la cele expuse până acum. Sper să concretizăm măcar una două, dacă nu toate. 

Următoarea întâlnire de acest fel va fi pe 17 decembrie, iar locația rămâne de stabilit, așa că așteptăm propuneri. Locul cu propuneri îl găsiți pe Mediaș Index. După ce luăm în calcul toate propunerile, o să facem un sondaj și unde decide majoritatea, acolo ne vom întâlni. Eu propun Off-side caffe! :)