Alaska în casa ta!

SuperBlog 2010: Proba a 28-a - real, -Hypermarket


real, - Hypermarket aduce Alaska în casa ta. Așa se numește gama de produse electrocasnice mici lansată de marele retailer. Alaska înseamnă calitate, cum de altfel, real ne-a și obșnui atunci când vine vorba despre produse, fie ele electrocasnice, alimentare sau altele. 


Gama Alaska a fost concepută pentru a ușura muncile casnice, astfel că aceasta cuprinde peste 60 de articole cum ar fi: cafetiere, fierbătoare de apă, prăjitoare de pâine, sand-wich-makers, mixere, blendere, cuptoare cu microunde, fiare de călcat și chiar aparate de climatizare și încălzire. 


Este de apreciat ceea ce face real și nu o zis doar ca să dea bine la SuperBlog, ci pentru că nu gestul nu este unul singular. Cei de la real par să țină cont destul de mult de situația mai puțin plăcută care a produs-o criza și se orientează către nevoile clientului, încercând totodată să-l favorizeze. Nu am zis nimic de prețuri până acum pentru că se subînțelege oareacum că produsele ce poartă însemnele Alaska sunt cu 20-30% mai ieftine față de alte produse de același fel comercializate de alți retaileri. 

Probabil vă gândiți că tot ce e ieftin e și prost și pe bună dreptate cam ăsta e primul lucru care îți vine în minte. În cazul de față, nu se aplică această ideea. De ce? E foarte simplu. Când ați cumpărat vreodată produse de la real care să nu fie de calitate. Nu cred că avem nevoie de prea multe argumente atunci când vine vorba de real, - Hypermarket. 

Cu alte cuvinte, din punctul meu de vedere, e mai mult decât bine venită această acțiune. În plus, articolele din gama despre care vorbesc, Alaska, nu doar că-și fac bine meserie ci și arată bine. Directorul pe Cupărături Produse Nealimentare, Olaf Schultz afirma în cadrul unui comnicat de presă că produsele Alaska sunt deja apreciate de clienții hypermarketului real, asta în ciuda faptului că lansarea gamei este recentă. 

Tind să cred că gama Alaska e mai mult decât utilă. Ușurează munca din bucătărie dai și din afara ei. La numărul de produse care se regăsesc, cred că e sufiecient de dezvoltată. Poate aș mia adăuga ceva - o friteuză 

Pentru final m-am gândit la un slogan:
Alaska de la real, - Hypermarket - să tot uiți de criză!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog!