ASUS VX6 – un Lamborghini printre netbook-uri!

SuperBlog 2010: Proba a 18-a - ASUS VX6 – un Lamborghini printre netbook-uri!


Exact ca și celebrul Lamborghini, netbook-ul ASUS VX6 impresionează prin design și performanță. Supermașinile produse de constructorul italian a reprezentat studiu de caz pentru cei de la ASUS în încercarea lor de a transpune caracteristicile opulente și într-un super-netbook. 

Se diferențiază față de celelalte netbook-uri prin design, performață și caracteristici. Nu e un netbook oarecare din același motiv pentru care nici Lamborgini nu e o mașină oarecare.  

Dotat cu tehnologie de ultimă oră provenită pe filieră Intel, dar și o grafică 3D puternică, VX6 oferă o experiență impresionantă. ASUS-Lamborghini VX6 îți permite să-l tunezi cu periferice de ultimă generație - USB 3.00 înseamnă transfer extrem de rapid a fișierelor, dar și accelerarea timpului de încărcare a dispozitivelor portabile - și asta nu e tot. Bluetooth 3.0 îți permite să te conectezi prin wireless la dispozitive portabile de ultimă generație. 

Designul VX6 inspiră mult comfort și o eleganță deosebită. Displayul de 12,1 inci cu o rezoluție de 1366 pe 786, oferă o vizionare clară indiferent că navighezi pe net sau conduci mașini de curse în 3D. Jocurile video, muzica sau filmele - într-un cuvânt entertainment pare să fie cuvântul de ordine care recomandă acest netbook. chipsetul grafic nVidia ION 2 oferă imagini video HD fine în timp ce performanțele 3D sunt de 15 ori mai mari decât soluțiile oferite de netbook-urile ale căror plăci grafice sunt integrate. Dacă cuvântul de ordine e entertainment, să zic ceva și despre sunet... Difuzoarele stereo de înaltă calitate ICE Power combinate cu tehnologia SRS Premium Sound, oferă cel mai bun sunet chiar și la volum maxim. 

De obicei netbook-urile sunt achizițioante in mod expres pentru deplasări, motiv pentru care cântăresc mai puțin decât un laptop și sunt mai ușor de manevrat. Ce contează pe lângă peromanță pentru un netbook e... greutatea și autonomia. VX6 cântărește 1,5 kg și alungă plictiseala timp de 7 ore. 

Ca un mare consumator de entertainment, alegerea unui netbook depinde în cea mai mare măsură de puterea de redare a fișierelor mp, avi, dvd, adică muzică și filme. Pentru jocuri nu prea am eu timp. Îmi place să ascult muzică cât se poate de tare, deci n-o să mă gândesc că volumul dat la maxim ar putea produce vreo defecțiune netbook-ului VX6. Mă uit destul de mult și la filme (chiar dacă în ultima perioadă nu prea am avut timp - poate de vină e și SuperBlog :)) ) iar ce contează cel mai mult pentru mine când vine vorba despre filme, e calitatea imaginii. Cei care mă cunosc, știu prea bine că prefer calitate în detrimentul multor altor aspecte. Îmi place să mă simt în mijlocul acțiunii, și cum se poate întâmpla acest lucru dacă nu printr-o calitate a imaginilor video superioară. Când vine vorba de jocuri video, nu că aș fi eu mare gamer, dar îmi place ca virtualul să copieze cât mai bine posibil, realul. 


ASUS Lamborghini VX6: 

Procesor: 1.83GHz dual core Atom D252
Memorie: 4GB DDR3
Display: 12,1 inci / 1366x768
Placă video: nVidia ION2 512MB (suportă DirectX 10)
HDD: 250 GB
Webcam: 1.3 MP
Baterie: 6 celule (7 ore)
Greutate 1,5 kg
Dimensiuni: 197x204x29 mm
Audio: difuzoare cu redare HD (Bang & Olufsen ICE Power/ Sonic Master premium)
Altele: VGA, HDMI, 2xUSB 3.0, USB 2.0, card reader
Culori disponibile: alb și negru
Sistem de operare: Window 7


Una peste alta, ASUS a făcut treabă foarte bună cu acest Lamborghini al netbook-urilor. 



Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog!