Cantonamentul vietii!

Am ajuns in cantonament viu si nevatamat asa ca nu aveti de ce sa va fie teama, asta in caz ca mi-a simtit cineva lipsa :)). Azi are o loc o premiera si anume, scriu fara diacritice... Netul la mine in camera asa de bine merge... TOT NU :)). Tastez din direct din camera unde a dormit, cine credeti? Adi Mutu, sau macar asa ni s-a spus: "Camera 106 e camera lui Mutu". Eu stau in 107 - cred ca e a lui Chivu :)). In fine! Am avut norocul sa-mi cunosc cativa colegi de echipa in trenul de Oradea - Bucuresti. Baieti de gasca. Radem mai tot timpul si cam din orice. Azi la 16:00 avem programat si primul meci cu echipa a 2-a a Sportului Studentesc. Sper sa nu-i umilim prea tare :)). O sa fie prima data ce o sa-i vad pe baieti la lucru fiinda ieri am dormit si nu a avut nimeni curajul sa ma cheme pe teren la o miuta. Imi iau revansa azi.

Ieri a fost prima zi dar si prima surpriza!!! Ne-am intalnit cu Bumbescu. A venit la noi, am schimbat doua vorbe, nu are cont de facebook ca ne imprieteneam si online. Super de treaba omu'. Prima zi a fost si ziua in care ne-am intalnit cu domul Radulescu. Ne-a tinut o cuvantare. La cat imi plac mie povestile despre fotbal, as fi putut sta pana dimineata. Am luat masa, am facut un dus si apoi somn...



Mai tot timpul am cate ceva de facut asa ca oricand ma sunati, probabil o sa fiu intr-o sedinta sau ceva de genul. (Niciodata nu e momentul potrivit. :))) A devenit marca ingregistrata deja prin componentii lotului sa zica: "-Alo, da! Sunt intr-o sedinta, zi repede!" :))). Sedinta e ba un meci de biliard, ba o sedinta foto, ba un mic dejun, o cina, o plimbare, etc. 




Cam atat deocamdata de la fata locului. Sper sa rezolv si eu cu internetul si sa revin la normal (in online).