Vreau să îi dau gol lui Silviu Lung!

Deci deci deci m-am înscris la concursul vieții mele :D. De când m-am înscris sunt doar un zâmbet. Pup și îmbrățișez pe toată lumea (pe mess) și sunt în culmea fericirii. Sper ca și la sfârșitul concursului să fiu tot așa. Deci am nevoie de voturi ca să îndeplinesc una din misiunile pentru care am fost trimis pe planeta asta. Nu cred că îmi pot dori mai mult decât să joc un meci împotriva legendelor... 


 Cred că nu mai e nevoie să zic că am aștepat 23 de ani doar pentru asta?! 
 
Am făcut, de fapt am jucat ceva fotbal la mine pe uliță încă de când am început să sensibilizez fenomenul. Am tot crescut și fenomenul mi-a intrat sub piele, a devenit mai mult decât o simplă pasiune. M-am înrolat într-o patrulă de lângă Spitalul Municipal din Mediaș pe când aveam 14 ani... Am început la CSS Mediaș și am continuat la Sparta Mediaș, actuala Gaz Metan II Mediaș până pe la 17-18 ani dar nu cred că contează atât de mult dacă am jucat fotbal la nu știu ce echipă și pe nu știu ce stadion, ci contează cum joc acum. Cam atât la capitolul CV :)). Sper să fi impresionat pe cineva, dacă nu, măcar să se prefacă cineva, vă rog eu! :))

Nu sunt chiar foarte nebun după fotbal dar destul de nebun încât să nu țin cont de nimic când vine vorba de el, nici măcar de sănătate. Ce accidentat, ce bolnav? Nu există!

Până una alta chiar trebui să zic că fotbalul îmi oferă cel mai plăcut sentiment pe care îl poate oferi viața (vedeți că asta e ©, deci dacă vreți s-o utilizați, să nu uitați să dați și sursa :)). Rog să confirme cineva acest lucru:)) – rămân dator. Poate vi se pare suspect faptul că am lăsat-o mai moale cu fotbalul pe blog... Păi da, pentru că mi-a făcut alt blog special pentru asta :)). Nu îl dau publicității din motive ce țin de strategia de marketing :)).

Instrucțiuni pentru a mă vota:

   1. Click aici: fotbal adevarat
   2. Pentru a putea vota, trebuie să vă logați (cam nașpa, dar astea sunt ordinele), așa că mergeți la Loghează-te aici – click pe aici.
   3. Sper să aveți cont de facebook (connect with facebook account) :D, dacă nu, vă rog din adâncul inimii să vă creați unul, nu pentru facebook, ci pentru www.fotbaladevarat.ro
   4. După ce v-ați logat, fie cu contul de facebook, fie cu cel creat, mergeți la GALERIE, apoi căutați daninho, adică pe mine, click pe el, adică pe mine.
   5. Ați ajuns la pagina mea :D. E acolo un buton FII FAN, no pe ălă vreau să dați click :)).
   6. Atât!
   7. Mulțumesc frumos!


Iar sloganul meu electoral e: „Vă rog să mă votați ca să... ca să fiu înaintea la tăți!!!” :))