Lumea se schimbă și noi odată cu ea!

- În 2010, Generația Y va depăși numărul celor născuți imediat după Al Doilea Război Mondial.
- 96% dintre aceștia și-au creat un cont social pe internet.
- Media socială din online a devenit locul 1 în detrimentul domeniului pornografic ca activitate internatuică.
- Unul din opt cupluri căsătorite din SUA s-au cunoscut pe o rețea socială.
- De câți ani este nevoie pentru un nr. de 50 de milioane de utlizatori:
    - Radio: 38 de ani.
    - TV: 13 ani.
    - Internet: 4 ani.
    - iPod: 3 ani.
    - FACEBOOK a reușit să strângă 100 de milioane utilizatori în mai puțin de nouă luni.
    - Aplicațiile utilizate de un iPod au fost downloadate de un miliard de ori în nouă luni.

- Dacă facebook, ar fi o țară, ar ocupa locul 4 în lume ca număr de locuitori, după China, India și SUA.
- Rețeaua socială chineză, QZone este mai mare cu peste 300 de milioane decât serviciile pe care le folosește.
- Un studiu al Departamentului pentru Educație din SUA efectuat în 2009, arăta că studenții care urmează cursuri online au efectuat instruciuni față-în-față.
- Unul din șase studenți ai instituțiilor superioare urmează cursuri online.
- 80% dintre companii folosesc ca principal instrument de recrutare LinkedIN.
- Cel mai rapid segment  de pe facebook încadrează femeile cu vârstele cuprinse între 55-65 de ani.
- Ashton Kutcher și Ellen DeGeneres au mai mulți urmăritori Twitter decât Irlanda, Norvegia și Panama la un loc.
- 80% dintre utilizatorii Twitter folosesc telefoane mobile conectate la internet, actualizând oricând și de oirunde.
- Generațiile Y and Z consideră e-mailul demodat.
- În 2009, Boston College a renunțat să distribuie e-mailuri noilor veniți.
- Ce se întâmplă în Vegas, rămâne pe facebook, twitter, orkut, bebo, flickr, digg, myspace, youtube.
- YouTube este al doilea motor de căutare ca mărime din lume; deține peste 100.000.000 videoclipuri.
- Wiki este un termen hawaiian care înseamnă „repede”; deține peste 13 milioane de articole; studiile arată că informația de pe Wikipedia sunt mai precise decât Enciclopedia Britannica iar 78% dintre aceste articole sunt în altă limbă decât engleza.
- Dacă ai fi plătit cu un dolar pentru fiecare articol ce se postează pe Wikipedia, ai câștiga 156,23 de dolari pe oră.
- Există peste 200.000.000 de bloguri, iar 54% dintre deținătorii acestora postează sau scriu pe twitter zilnic
- 25% dintre rezultatele căutărilor pentru cele mai mari 20 branduri din lume reprezintă linkuri spre conținut ale utilizatorilor de bloguri.
- 34% dintre bloggeri postează opinii despre produse și branduri.
- Oamenilor le pasă ma mult despre graficele produselor lor sociale și servicilor decât graficele date de Google; 78% dintre consumatori cred în recomandările provenite de la personale de aceleași vârste; doar 14% cred în reclame.
- Doar 18% din campaniile tradiționale de la TV generează profit de investire.
- hulu a crescut de la 63 de milioane de streamuri în aprilie 2008, la 373 de milioane în aprilie 2009.
- 70% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani s-au uitat la TV pe internet; doar 33% au vizionat o emisiune pe DVR/TiVo.
- 25% dintre americani sau afirmat că au vizionat un videoclip în utlima lună pe telefonul mobil.
- 35% dintre cărțile vândute pe Amazon sunt cele de tip Kindle.
- 24 din 25 din cele mai mari ziare se confruntă cu decline record în circulație.
- Nu mai căutăm știri, ci ne caută ele pe noi.
- În viitorul apropiat n-o să mai căutăm produse și servicii pentru că o să ne caute ele pe noi prin intermediul social media
- Social media nu este un capriciu, este un schimb fundamental în ceea ce înseamnă comunicare.
-Mai mult decât 1.5 milioane de conținut (linkuri web, știri, posturi de blog, note, poze, etc) sunt partajate pe facebook zilnic.

Dacă vreți să vedeți ce urmează, play the video: