Fără număr!

Am fost din nou nominlizat pentru o leapșă de către Tony. Pentru că îmi plac provocările, era evident că o să accept.

1) Ce îți propui pentru 2010 ?
Pe termen scurt: zback to Sibiu (doar că pentru asta tre să și găsesc ceva de lucru)

2) În 2010 îți dorești să ajungi undeva ?
Da... undeva departe! :)

3) Cel mai mare eșec pe 2009 ?
Nu cunosc așa ceva :))

4) Când erai mic toată lumea te întreba „ce vrei să te faci când vei fi mare?” , tu ce răspundeai?
Șofer pe troleu ( da' am mai zis asta :P)

5) Dacă un înger vine și îți spune că mai ai de trăit fix un an ce faci?
Am spus că vreau să mor happy... gândiți-vă voi la ceva. :)

6) Dacă câștigi la loto 10 milioane de euro, ce faci cu banii?
Atâtea lepșe am făcut, că deja am mai răspuns la întrebarea asta.

7)  Ce ai vrea să scrie pe piatra ta funerară?
Și la asta...

8) Vrei să încerci în 2010 să sari cu parașuta ?
Numai dacă se prabușeste avionul...

9) Ce lună urăsti cel mai mult ?
Le iubesc pe toate :))

10) În 2012 vine Apocalipsa?
Parcă era vorba de 2012...

Din nou nu vreau să nominalizez pe nimeni, dar cine o vrea, și mai multă sănătate