Cine e Ella Rose?

Deși a trecut ceva timp de când a apărut pe piața muzicală, tot nu am reușit să aflu mare lucru despre Ella (sau Ela) Rose. Am tot căutat, dar nu am găsit prea multe. Am găsit totuși un blog, http://ellarosestory.blogspot.com doar că nu e vorba despre Ella noastră :)). Și am mai găsit un site: http://www.ellarosecollection.com dar e clar că nici în cazul ăsta nu e vorba de ea. În fine, știu că e din Bihor.

Pe muzicabuna.ro zic forumiștii că încearcă să o imite pe Inna... De unde până unde, nu îmi dau seama! Mie nu mi se pare să o imite pe Inna. E adevărat că abordează același stil muzical dar asta nu înseamnă imitație. Cât despre celelalte aspecte, îmbrăcăminte mai ales, îmi place stilul ei vestimentar. Nu zic același lucru în cazul Innei. Am început să zic de Ella, și de ea o să vorbesc nu de altcineva. Problema e că nu prea mai am ce... :))

A dat gata  lumea cu melodia I can feel în care cântă cu David Deejay, apoi a urmat No you. Tari amândouă. Cât despre ea pot să zic că e super draguță și că are voce bună. :)