Who the hack is Alice?

Am vazut mai demult, adică acum câteva zile pe site-ul ştirilor de la PRO TV (unul dintre locurile în care mă pun la punct cu noutăţile), la recomandări acolo pe una care vorbeşte la telefon în metrou... dar nu i-am dat importanţă. Mă gândeam la vreo "Tarzană" şi nu am accesat ştirea. Intru acum şi ce văd, "www.protv.ro a lansat Alice, primul serial online romanesc". Şi ce văd şi aud!? Până să văd videoclipul ăla, consideram că cel mai urât lucru la o fată e băutura peste măsura şi ţigara, dar cred că tocmai mi-am schimbat părerea... În fine, nu ar trebui să judec pe nimeni, şi de aia nici nu mai continuu că nu aş vrea ca Alice să se supere pe mine :)... Mă gândesc unde vom ajunge peste câţiva ani în ritmul ăsta dacă se continuă cu "seriale" precum Fernando de la Caransebeş, Nikita, Noami, Sexy Brăileanca sau mai ştiu eu. Cred că OTV-u e un virus care se răspândeşte mai repede decât gripa aviară. Serialele respective, părerea mea, nu reprezintă decât nişte modele pentru cei ce vin din urmă. Acum că Tarzan a făcut furori, credeţi că nu se vor mai găsi şi alţii care să-i urmeze dansul? De fapt nici nu s-a lansat bine şi deja a răsărit un Pavarotti. Acum cu Alias, adică Alis, mare ar fi mirarea să nu-i urmeze cineva calea. Principiul "vinzi ce se cumpără" merge cât se poate de bine în România. Deci cam pe scurt aşa, dacă vrei să devii vedetă, nu mai pierde timpul degeaba. Filmează-te făcând ceva neobişnuit cum ar fi: dansul/cântatul la volan, înjură pe cineva la telefon cât de bine poţi, sau dacă talentul nu te ajută să faci aşa ceva ai putea încerca să împrăştii zvonuri că cineva important (ca de ex Trăistaru, ăla cu tornero..., sau oricine altcineva) a fost iubitul tău şi că e gay (cuvânt foarte la modă pe la noi) sau bate-o bine pe Noami şi apoi tunde-o/tunde-l şi succesul e în proporţie de 90% garantat. Exemplele ar putea continua, dar cercetările mele în ceea ce priveşte acestă analiză au ajuns doar până în acest stadiu.