După #hmeet2

S-a terminat și ediția a II-a a #hmeet-ului de la Sibiu. Nu vreau să compar cele două ediții de hmeet de până acum, dar ce pot să spun e că au fost super amândouă iar pentru asta trebuie să mulțumesc/mulțumim Cosminei. Am plecat cu un regret, acela de anu particip la șarade -două echipe cu câte un căpitan fiecare - parcă aduce ceva din fotbal :)). În fine, lume multă și pe deasupra și bună. Mă așteptam să vină mai mulți poate din afara Sibiului, și nu mă refer la Mediaș. Ca să vezi, nu eram singurul medieșan de acolo. Mai era un băiat, dar să mă scuze, i-am uitat numele. Nu are blog și nici twitter deci nu am către ce să linkez. 

Am tot vorbit cu lumea pe acolo, dar nu le mai țin minte numele. În afară de cei din Sibiu pe care îi știam deja, îmi aduc aminte de tomitzel.com, Mihai Nica și cam atât :)))) 
Prin sală i-am văzut pe: 
Alin  - noroc cu twitter :)) 
Ovidiu Șipos
Ștefan Rusu (târziu mi-am dat seama cine e:)) )


Au mai fost (sper :)) )
Marius Matache - nici el n-a fost :( 
Radu Rociu - sigur n-a venit 

Dacă am uitat pe cineva, sorry! :) 

Despre ce s-a vorbit? 


Răzvan Pop a fost care a întreținut atmosfera și printre altele, a vorbit și despre Asociația pentru Înfrumusețare a Sibiului. A vorbit despre anumite proiecte care să fie implementate în școli și de organizarea unor școli de vară. 

S-a vorbit despre calendarulmeu.ro - responsabil Brylu. Mai pe scurt, e vorba despre un site online unde poți crea calendare personalizate după bunul plac. 

Vlad Părău ne-a povestit despre proiectul Mocănița, despre cum a reușit o echipă de voluntari să recondiționeze un vagon și cum l-au pus pe picioare, sau mai bine zis, pe roate. Chiar mi-au plăcut pozele, de aceea l-am rugat să-mi trimită și mie câteva. 

Criprian Drăghici - „Darul meu pentru Crăciunul”, sau cu alte cuvinte, o acțiune caritabilă pentru o bucurie făcută copiilor nevoiași de Crăciun. Să vedem ce iasă. 

Tudor Popa - 10 Mari Sibieni - Tudor ne-a vorbit despre campania care a adunat poveștile a 215 pesonalități sibiene. 

Eugen Păun - 3 greșeli frecvente ale bloggerului începător - „prietenul meu” ne-a vorbit despre wordpress... Sper să nu se fi supărat pe mine și dacă e așa, îmi cer scuze. Părerea mea rămâne la fel, adică wordpress-ul e praf, și mă refer la wp ca platformă gratuită, repet, platformă gratuită. Nu vreau să intru IAR în polemici, așa că nu continuu cu dezbaterea wp vs. blogger. 

Steve Smith - Poken - o ideea foarte bună. Pentru început să spun că Poken vine de la Poke și e un fel de LinkedIn dar offline. Ai un Poken la tine, e un fel de stick, prin intermediul căruia schimbi datele cu altă persoană. Un fel de transfer prin bluetooth. Cred că va prinde invenția și va fi la modă. Din câte ne spunea Steve, în Italia s-a trecut deja la comercializarea ei. Rămâne de văzut ce impact va avea la noi. 

Din păcate nu am apucat să ascult speech-ul Mariei Șpan care a vorbit despre Astra Film, dar o să mă uit la DVD-ul pe care l-am primit. 

Au mai scris despre #hmeet2:


Brylu - Hmeet second edition 
Pancu.ro - Hmeet2
Maria - Și a fost și Hmeet 2 Sibiu
Adi - #hmeet2 review 
Tudor - Live video de la #hmeet 
Răzvan - #Hmeet2
Chewing is addicted - #hmeet2
Tomitzel - #hmeet2 


Să zic că abia aștept următorul #hmeet sau să aștept să mai treacă ceva vreme? :))