De ce să folosesc Blogway?

SuperBlog 2010: Proba a 29-a - Hostway


Ce m-ar convinge sa folosesti Blogway?

În primul rând, costul. Până la urmă totul se rezumă la bani, sau măcar înspre acolo ne uităm cu toții și de cele mai multe ori, e lucrul hotărâtor. Idel ar fi să țintești maximul de succes cu minimul de pierderi. Cred că se aplică în numeroase cazuri acest principiu. Cu blogway am luat contact acum mai bine de un an, tot prin intermediul concursului SuperBlog și prețul pentru care primești blogul în folosință cu domeniu.ro, găzduire inclusă și suport 24/7 e unul foarte bun. 4,5 euro/lună, adică cât dai pe o cartelă de reîncare pentru telefon. 

Prin multele părți bune pe care le are serviciul oferit de blogway, e faptul că ai posibilitatea să testezi „terenul” înainte de a-l cumpăra și toate acestea, gratis. Sincer nu știu dacă mai există un astfel de serviciu și nu încerc să laud pe nimeni. 

Pentru mine contează foarte mult înfățișarea blogului, dar pentru asta nu trebui să îmi fac prea multe griji. Nu mai puțin de 266 de templaturi găsești în galeria de template-uri, deci cu siguranță am de unde alege. Cred că aș alege Orange Techno. Arată super bine și pare destul de profesional, tocmai  bun pentru gusturile mele. 

Bloggingul devine o afacere în toată regula și asta pentru că Blogway te ajută să faci bani cu el. Să fim serioși! Care e motivul pentru care cei mai mulți, dacă nu toți, ne-am creat blog în scopul de a scoate ceva bani din el. E o sursă de venit care nu trebuie neglijată, dar ca să ajungi până la acel nivel, în mod obișnuit e cale destul de lungă. Ai nevoie de mulți unici pe zi/săptămână/lună - eu cred că e prinzipalul aspect care trebuie luat în calcul atunci când vrei să faci bani din blogging. Pentru acei unici e nevoie de ceva timp... poate dura luni sau chair ani de zile până când nr/ de unici îți permite să scoți ceva bani. Eh, Blogway vine în ajutor tocmai cu acei unici. Nu doar că blogul îți este promovat dar ai și șansa de a participa la concursi pe care le organizează pentru utilizatorii săi. Cred că se merită cei 4,5 euro/lună dacă stai să te gândești că ai putea face mult mai mult decât atât. Îi poți scoate doar din bannere, prin care faci publicitate. 

Aș folosi Blogway pentru că nu am teama că articolele mele se pot pierde. Blogway este un serviciu Hostway și asta spune multe, mai ales despre soluții de hosting și siguranță de aceea perioadele de down-time nici nu există. 

Cele scrise mai sus urmăresc eu în mod expres când vine vorba despre alegerea unei platforme de blogging. Contează și alte aspecte precum suportul tehnic, dar cum îmi place să mă laud că nu am nevoie, nu prea contează pentru mine. 

Acest articol este scrie pentru SuperBlog!