De ce băiatul trebuie să fie mai mare decât fata într-o realație?

De ce toate fetele, dar absolut toate sunt de părere că băiatul ideal pentru ele, e un băiat mai mare decât ele cu cel puțin 3, 4 ani? Adică cei de vârsta lor sunt mai proști sau ce? Sunt foarte rare realațiile în care vârsta celor doi este una apropiată, sau chiar aceiși. Mie mi se pare o tâmpenie faza asta cu băiatul trebuie să fie mai mare decât fata. Am avut o conversație cu o fată care tocmai se despărțise de un băiat pentru simplul fapt că era mai mic decât ea cu vreo jumătate de an și că s-ar fi plictisit de el, sau mai bine zis, că ar fi dispărut iubirea. Adică, iubirea durează doar dacă băiatul e mai mare decât fata, sau cum? :)))) Bună asta! Oricum e părerea ei și o respect pentru că sunt respectuos din fire :P. 

Altă chestie care mi se pare total aiurea e următoarea: pentru o periodă determinată e ok să fie de aceiș vârstă cu tine sau chiar mai mic, dar pe perioadă nedeterminată (cu alte cuvinte, căsătorie sau măcar lucruri mai serioase - move in together - sau ceva de genu), NU. Păi de ce nu? Adică tu stai cu un băiat doar așa să nu fi singură? Câteodată chiar nu înțeleg fetele” :))) 

De ce ar oferi un băiat mai mare (să nu zic mai în vârstă) mai multă siguranță decât unul de aceiași vârstă cu tine? O altă chestie pe care o consider banală. Adică, ți-e frică că nu o să te părăsească, sau ce? Crezi că o să stea cu tine pentru că e mai bătrân și că ai siguranța că e mult prea greu pentru el pentru a-și găsi alta? Eh nah! Greșit! Întotdeauna se găsește o altă fraieră (sorry de limbaj) care să se înhame la căruța lui. 

Ca să înțeleg mai bine, dacă ești într-o relație în care și el s-a născut în același an în care te-ai născut și tu nu ai nicio siguranță pentru că te-ar putea lăsa pentru alta (mai tânără)? Eu cred sau măcar tind să cred că el și ea sunt împreună pentru că se iubesc și pentru că au planuri de viitor împreună. 

Cum poți să te plictisești de cineva pe care îl/o iubești? Îți fixezi termen pentru cât timp trebuie să o/îl iubești? Bine că există și excepții, dar nu vorbesc despre excepții. Cei doi se iubesc și ea se trezește că nu îl mai iubește, că s-a plictisit de el. Nici asta nu știu cum vine. Cum poți să încetezi să iubești pe cineva așa, dintr-o dată? Poate nu mai simți exact ce simțeai la început pentru el/ea, dar cum poate să dispară iubirea dintre ei? Dacă e așa, adică dacă s-a săturat să-l/o iubească, eu zic că nu a fost iubire deloc. Poate nu știu eu prea multe, dar eu dacă iubesc o fată, eu nu mă pot sătura să o iubesc niciodată... 

Dacă nu îl/o mai iubești atunci înseamnă că între voi a fost doar așa, o atracție fizică, sau ceva. Nu cred că iubirea se fundamentează după ce, cei doi s-au văzut doar de două, trei ori, și gata, le place unul de celălalt, deci trebuie să fie împreună, chiar dacă nu știu mare lucru unul despre celălalt.

Până la urmă care o fi motivul pentr care băiatul trebuie să fie mai mare decât fata într-o realație?