What's your favorite Vision?

SuperBlog 2010: Proba a 21-a - Ce nivel de Vision ți se potrivește?

La ce folosesc eu calculatorul? Blogger fiind, cred că știți cu toții la ce folosesc eu calculatorul - blogging evident. Dacă sunt blogger, nu înseamnă că toată ziua scriu pe blog - deși mi s-a întâmplat de câteva ori... Dacă bine țin minte, într-o zi am reușit performanța de a posta 14 articole pe 3 bloguri dintre care 9 pe cel care îl citiți acum. Nu știu dacă pot doborî actualul record dar vreau să vă spun că întotdeauna am avut o afinitate pentru numărul 21... :))

Sponsorul acestei probe, este AMD și îi dau un mare LIKE pentru că mi-a deschis pofta de scris. Trebuie să povestesc la ce folosesc eu calculatorul și ce nivel de Vision mi se potrivește... Să vedem ce iasă: 

Calculatorul nu înseamnă doar blogging, deci îl folosesc și în alte scopuri. Twitter, Facebook, Yahoo Messenger (Skype-ul se deschide odată cu Windowsu dar îl folosesc din ani în Paști) și YouTube nu lipseasc din agenda zilnică. Cel mai mult folosesc VK, sau VKontakte. Cum deschid Chrome-ul, deschid și VK și dau play la câte un playlist. Cu alte cuvinte, forjex la mamimum calculatorul pentru entertainment, deci de un Vision care mi-ar satisface nevoile astea. 


În principiu beneficiile vizate de Vision sunt următoarele: muzică, poze, DVD-uri, video online, internet. Tehnologia Vision oferă pachetele: Premium, Ultimate și Black. 

Eu m-aș mulțumi cu Vision Ultimate, să vă spun și de ce!? Pentru că are o funcție avansată  de multitasking, ceea ce îmi convine de minune. Dacă stau să enumăr câte aplicații îmi rulează simultan, mi se face milă de Compaq-ul meu: Yahoo Mess, Skype, TweetDeck, JetAudio plus 14 procese in Google Chrome care rulează în acest moment. 

Cu Vision Ultimate aș fi capabil să înregistrez de la TV, mai câte un gol, mai când mă difuzează pe mine în reluare pe Nova... O altă funcție pentru care mi-ar fi fost de folos un Vision Ultimate, ar fi cea care îmi permite să editez sau chiar să mixez muzică. Muzica pentru mine e ca mingea pentru fotbalist. Aproape tot ce fac, fac pe muzică, adică tot timpul în jurul meu se aude muzică, indiferent că e la calculator, la TV sau în căștile de la mp3 player.  

Vision Ultimate nu face concesii nici când vine vorba despre editarea unor poze sau filme, și nu orice fel de filme, ci HD. Dap, ați citit bine! Vision Ultimate îți permite să creezi și să editezi videoclipuri HD. O ultimă funcție care m-a făcut să mă înclin înspre Ultimate, e grafica detalită cu care este abordat internautul. 

Nici celelalte variante de Vision nu sunt de ici colo. 


Vision Premium rulează câteva aplicații în mod simultan, rulează jocuri online, convertește audio CD în mp3, oferă editare de bază pentru poze, redă filme de tipul celor BLu-Ray și HD. 


Vision Black, varianta cea mai complexă oferă suport total pentru Microsoft DirectX 11, foloșește tehnologia Eyefinity, îți permite să creezi și să gestionezi cu ușurință librăriile digitale, performanță la cele mai înalte standarde incluzând aici HD 3D pentru jocurile video. Cu Black poți crea și edita atât fotografii cât și videoclipuri în HD. Este foarte rapid, fiind dotat cu procesor multi-core. 


Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog!