Unde te poartă pasiunea pentru gaming?

Când ai o pasiune, nu mai contează absolut nimic, mai ales banii, lucru pe care o sa-l dovedesc în cele ce urmează. Povestea mea începe undeva prin 2008, vara, căldură mare. Aaaa, am uitat să zic că pasiunea mea nu e ”gaming-ul”, ci fotbalul, dar din când în când nu strică câte o cursă de NFS, un șut de FIFA, etc (etc.-ul e valabil pentru cei ce joacă mai mult decât NFS și FIFA). Cum spuneam. fotbalul e pasiunea mea, sau una din ele. Da, mai bine zis una din ele. Și se făcea că eram prin SUA vreo 3 luni - Work and Travel - și cum acolo nu se prea joacă fotbal, am crezut că o crăp de ciudă. Mă uitam la alții cum joacă basket... am jucat și eu, dar dădeam cu piciorul, nu cu mâna și mi-au dat cartonaș roșu. Vreo două luni, tot așa am dus-o, simțeam că ruginesc până ce, într-o zi mi-a zis cineva daca nu vreau să merg la fotbal, că mă duce el. Nici nu am mai stat pe gânduri și am plecat. Aveam totuși o mică problemă. Buzunarul suna a gol, și toți banii care îi mai aveam erau vreo 50 de dolari. I-am dat fără să stau pe gânduri. Nu am regretat nicio clipă pentru alegerea făcută, asta pentru că o pasiune trebuie satisfăcută. De aceea mă bat tare-n piept și spun că atunci când ai o pasiune nu mai contează absolut nimic, cu atât mia puțin banii. Probabil că dacă eram gamer, aș fi făcut același lucru. Să revin totuși la concursul SuperBlog 2009...

Care e cel mai bun prieten al omului? Dacă vă găndiți la vreun animal anume, aveți dreptate. Îți face poftele oricând și la orice oră fără să obsească vreodată. Te poți juca cu el până îți sar ochii din orbite. Singura condiție este ca animalul respectiv să fie unul de rasă, cum ar fi... ASUS. Dacă ești și gamer înrăit pe deasupra, te-ai scos cu un animal, de fapt o bestie de laptop, precum ASUS G60J sau ASUS M60J. Dacă pasiunea ta sunt jocurile video, cu sigurnață cauți cel mai bun produs de pe piață pentru a-ți satisface toate poftele.



Primele laptopri ce încorporează tehnologia Core i7 au dat iama și la noi prin intermediul ASUS. Promițând performanță la alt nivel, versiunea mobilă a Intel Core i7 folosește tehnologia Turbo Boost. Caracteristică importantă a noului tip de procesor, cu ajutorul căruia, nucleele (de menționat faptul că Intel Core i7 are 4 nuclee spre deosebire de dual sau core 2 duo care au câte două) execută overclocking-ul în mod automat atunci când este nevoie de o putere mai mare.

La ce configurație are G60J, cred că joacă singur:

- Procesor: Intel Core i7
- Memorie: 4 GB RAM
- Placă grafică: nVidia GeForce GTX 260M +1 GB memorie share.
- Turbo boost (crește puterea procesorului de la 1.73 GHz la 3.06 GHz).
- Sunet: Altec Lansing și EAX Advanced HD 4.0
- Tastatură iluminată.



Nici M60J nu e mai prejos:

- Procesor: Intel Core i7
- Display HD de 16 inci
- Placă grafocă: nVidia GeForce GT 240M; 1GB DDR3 VRAM
- Sunet: Altec Lansing Dolby 2 Home Theater
- HHD: 1TB (pentru că jocurile tari cer spațiu mult).
- Tastatură iluminată.




Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2009 (PCNews).