Mediaș Blog Awards 2009

Tocmai e pe cale ca ceva inimaginabil să se întâmple în Mediaș, în ceea ce privește blogosfera, bineînțeles. Cu ceva timp în urmă mi-a trecut prin minte să adun toți bloggerii din Mediaș într-un singur loc (un fel de Blog Sibiu Index), dar când am început căutările de bloguri miedieșene nu am fost în stare să găsesc mai mult de hai să zicem 7, din care abia unul sau două din ele au fost active, și când zic activ mă refer la mai mult de o postare. Am renunțat la ideea asta și am zis că poate în timp, lucrurile se vor schimba. S-a gândit totuși cineva (Dianthus și e-medias.ro ) să adune bloggerii medieșeni într-un singur loc, iar acel loc se numește dianthus-medias.ro prin intermediul unui concurs, de la care chiar nu pot și nu vreau să lipsesc: MEDIAȘ BLOG AWARDS 2009. Ca de final așa, nu-mi rămâne decât să felicit organizatorii pentru această inițiativă și cine știe, poate ideea mea o să prindă contur.



Succes tuturor participanților!