Cum mi se pare site-ul quelle.ro?

Păi e destul de bine structurat, meniu foarte simplu și ușor de utilizat. Te poți îmbrăca din două mișcări și trei click-uri cât ai zice quelle. Indiferent dacă ești fată sau băiat, articolele specifice le găsești cu ușurință pentru că există secțiuni speciale pentru acest lucru. Același lucru se întâmplă și dacă vrei produse pentru bebeluși, pentru locuință, pentru grădină, aparate electrocasnice sau articole sportive... recunosc că secțiunea din urmă am accesat-o cel mai mult. Adidas, esprit, privileg sau puma îți oferă o gamă variată de produse de calitate.



Ce îmi place cel mai mult este faptul că e destul de ușor să găsești ceea ce dorești. Cum mai nou totul se rezumă online, era timpul ca și hainele să le găsești tot acolo. Dacă ai chef de răscolit haine online, cu siguranță ai ce vedea și ce alege din universul Quelle. Nu ai cum să ratezi oferta reducerilor de 70% pentru că îți sare în față.

Ce îmi place cel mai mult sunt adidașii... am eu o slăbiciune pentru adidași. Ghetele de fotbal, "Predator Absolado" ADIDAS, mi se par mortali. Nu cu crampoane, ca în poza de mai jos, ci fără. Din primul salariu îmi promit că o să-mi iau o pereche :)) - așa zic de fiecare dată când văd ceva ce îmi place.



Pentru că port des cămăși, am dat o tură și pe acolo. Dacă ar trebui să aleg una, aș alege-o pe asta.



Dacă ești fată și îți plac cumpărăturile și mai ales hainele, atunci o să petreci ceva timp căutând haine pe quelle.ro. Ai numai puțin de 23 de categorii de produse începând de la lenjerie intimă și desuuri, până la costume. Nu știu cât de mult petrec băieții căutând haine, dar mie îmi place să analizez cam mult.

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2009 (PCNews).