Melodiile calificate în finala Eurovision România 2016


N-am apucat să le ascult încă pe toate. Au rulat câteva în background așa că nici nu știu cine, ce melodie are. Ce mi s-a părut mai ok sunt: Jukebox și Vanotek ft. The Code & Georgian. Prima impresie mi-e că între melodiile celor două trupe se va alege piesa câștigătoare. De fapt, melodia celor de la Juxebox sună cel ami bine. Eu merg pe ei. Mai jos, cele 12 melodii calificate în finală:

1. Vanotek feat. The Code & Georgian - I’m coming home
2. Jukebox - Come on everybody
3. Ovidiu Anton - Moment of silence
4. Mihai Bãjinaru - Never too late
5. Florena - Behind the shadows 
6. Dream Walkers - Let it shine 
7. Doru Todoruț feat. Irina Baianț - The Voice
8. Irina Popa - Lasă-mă, eu te las 
9. Hayley Evetts - Brand new day
10. Andra Olteanu - Nai Nai
11. Xandra - Superhuman
12. Miai Trăistaru - Paradisio (cred că e cea mai penibilă melodie)... BLEAH!


#casăștiț: Ordinea nu exprimă preferințele mele ci așa le-am adăugat în playlist pe Youtube. 

Cred că melodiile în limba română pică din start - adică nu văd nicio șansă pentru ele și nu mă refer la selecția națională ci la concursul propriu zis din Suedia. Melodia Andrei Olteanu sună bine, dar nu cred că are vreo șansă. Aș cam clasa-o pe locul 3 după Jukeboss și Vanotek etc. band. Nici „Superhuman” nu sună extrem de rău. 

De departe, trompeta stricată a acestei finale e în mâinile lui Miăiță care mai și suflă în ea. Horor, și melodia și videoclipul pe care l-a șters. Și-a dat și el seama căt de penibil e :)))))). Eu am apucat să-l văd atunci când a fost lansat. Dacă dați o căutare cu pe Google, o să găsiți articole că l-a șters. 

Mai jos aveți cele 12 melodii calificate în finala selecției naționale pentru Eurovision: