Stiuca cu sos de stafide si desert: Ananas prajit cu miere de albine si inghetata

Am fost acum ceva vreme la un restaurant cu specific tradițional, cică ceh... adică praf! Nu mai zic că a costat aprox 200 czk și mâncarea abia dacă mi-a ajuns o juma' de măsea. Blasfemie!!! :)))) Mai gătesc și eu din când în când, când nu mi-e lene. Fără să fiu modest vă zic că ce am gătit eu, arată mai bine decât ce mi-a trântit chelnărița pe masă. Cică mâncare tradițională... cartofi prăjiți cu un cașcaval pané, mda. 


Că tot veni vorba de rețete mi-am adus aminte un banc... vi-l zic și vouă:
Cum începe o rețetă țigănească? 
- se fură 3 ouă... 
muhahahhaha :))) 


No, v-am promis știucă și ananas prăjit, le aveți mai jos: 






















P.S. Dacă vreți rețeta, aștept mail pe adresa redacției yahoo.com@daninhodj! :))