Azi se împlinesc 3 ani de când am cont de Twitter!

Acum 3 ani pe 27 noiembrie (2008) scriam primul meu twit! Îmi aduc extrem de foarte mega senzațional de bine aminte cum a început totul. Știu că aveam de lucru pe acasă... puneam tavane false, schimbam instalație electrică - ce știți voi! În orice caz nu prea aveam eu timp de stat pe internet. Abia ce apucam seara să mai intru. Nu eram cum facebooku. Pe vremea aia era Hi5 la putere. Îmi verificam mailurile și mi-a apărut o știre pe yahoo cu twitter. Am zis că ce drăcie mai e și asta? Știu că era și un video. N-am avut răbdare să-l văd până la capăt. Mi-am făcut cont doar ca să văd care e treaba cu el. 



trag tuburi prin pereți - ăsta e primul meu tweet. Chiar trăgeam tuburi prin pereți (pentru instalația electrică) :)). 

Am tot scris câteva zile dar nu se împlâmpla nimic. Nu urmăream pe nimeni și bineînțeles că nimeni nu mă urmărea. Nu-mi dădeam seama rostul lui... până când primeam mailuri că nu știu cine mi-a dat follow. Vă dați seama, numai boți! :)) Am dat și eu follow, le scriam dar nu îmi dădeau reply. Căutam români, dar din părți :)). După ceva timp am dat de un cont românesc. Primul cont de twitter căruia i-am dat FOLLOW a fost.... @ABIdABI ta dam! :)) O fată din Cluj. N-a mai intrat de mult, nu mai știu de ea! :D Apoi am tot dat follow. 

Mi-a intrat în sânge, nu mă mai puteam lipsi de el. Am dat follow la toți care vorbeau de fotbal, indiferent dacă erau români sau străini... Erau faine discuțiile. Și acum sunt. Cel mai tare m-am bucurat după ce l-am convins pe @adriano_qld să-și facă cont! :D 

Aici puteți afla pe ce dată ați scris primul twit! E și site-ul My First Tweet dar e cam degeaba! :D