Un playlist cu melodiile postate de prietenii tăi pe facebook!

Acum ceva mult timp, tuituia @aiurea despre aplicația asta. Am pus-o imediat la bookmarks și pentru o perioadă am uitat să mai deschid media playerul (Jet Audio, că nu-mi place Winampu) sau vkontakte.ru (intru mai mult să ascult muzică, am câteva playlisturi acolo pe care le tot rulez - m-am uitat  - You have 545 audio files - atâtea de multe melodii am). Faza e că mi-am reinstalat windowsul de vreo câteva luni (bune), mi-am salvat bookmarkurile. Întotdeauna îmi salvez bookmarkurile. Întâmplarea face ca fix linkul ălă cu aplicația asta să fie de negăsit. În fine, am dat din nou de ea, și pentru asta tre să-i mulțumesc lui @aiurea





Ai mai multe opțiuni:

- shuffle
- doar cele pe care nu le-ai ascultat
- doar muzică 
- poți filtra muzica în funcție de grupurile de fb din care faci parte 

Mie mi se pare foarte tare. Mai dau și Next song că nu toate sunt pe placul meu, dar cele mai multe sunt chiar bune. 

P.S. Dacă nu știți cine e @aiurea, probabil nu folosiți twitter-ul. Momentan e un project manager a propriei existențe, guru al mediului antisocial și pitpalac 2.0. Vrea să fie troll, mai e și pueril și îl găsiți mai tot timpul #pebudă! :)) - asta am luat-o din descrierea lui! :D