Follow - (Follow back) - Unfollow! Te simți?


Nu știu cum sunteți voi, dar eu, odată ce îi dau follow cuiva, follow rămâne. Am observat că sunt unii (da' mulți) care dau follow, așteaptă follow back, apoi dau unfollow. Eu nu prea îi înțeleg pe ăștia! Adică dau follow în prostie fără să se uite pe cine vor urmării, așteaptă, ca măcar din bunț simț să dai follow back, te trezeșt cu DM-uri, gen Mulțumesc de follow, apoi a doua zi își dau UNFOLLOW, semn că twitterul se măsoară în cifre. Ești mare și tare dacă diferența numărului dintre numărul de la Following și Followers e cât mai mare. 

Situațiile în care dau eu unfollow sunt foarte rare pentru că înainte să dau follow, mă și uit la cine dau follow. Dacă văd la fiecare tweet numai lunkuri spre articole din blog, e clar că nu dau follow. Twitteru înseamnă inreacționare și nu un depozit, să nu-i zic coș de gunoi, unde arunci toate linkurile blogului tău. 

Acum câteva zile, am dat follow în prostie, fără să mă uit. Nu a contat că e bot sau nu, dor am dat follow la vreo 200 de conturi sau mai mult. Imediat am primit follow back de la aproape jumătate din ei. Acum mă întreb de ce mi-au dat follow back? Doar pentru că le-am dat și eu? Mi-ar fi ușor să dau unfollow acum, când știu că mi-au dat follow, dar n-o să fac asta! Le-am dat follow, așa rămâne. Sper să nu-mi floodeze timeline-ul că altfel... :))) 

Sincer pe mine nu mă prea interesează dacă primesc follow back. Mai mult eu aș avea de pierdut dacă nu-l urmăresc, asta în condițiile în care chiar are de zis ceva. Întotdeauna am dat follow celor care vorbesc despre fotbal, chiar și la  boți care, deși spamează timeline-ul, nu am dat unfollow. Trimit câte 10 știri odată, da' nu-i problemă!  

Na, să nu credeți că am avut vreun motiv anume pentru care am scris asta. Am scris că așa mi-a venit pe chelie! :) 

P.S. Cred că pot număra pe degete la câte conturi am dat unfollow! :))